mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

Epost som bluebottle.com

Reply

Thread Tools
Old 1ste Jan 2009, 03:27
Medlem Group

Default Epost som bluebottle.com

Jeg en gang brukt denne e-leverandør kalt bluebottle.com og nå er de ikke gjør det gratis, og jeg vet ikke om de bruker Svar funksjonen (der noen sender deg en e-post og det automaticly replys sier det den wont sendes til avsenderen conferms at ikke en bot) og en måte å omgå det ved hjelp av en kode eller frase satt i emnefeltet.
Old 2dre Jan 2009, 00:28
Donor Group

Default Epost som bluebottle.com

icmail.net er gratis og gjør det.

Sitat fra sine filter konfigurasjonsside:

Unntak kan du oppsett filtre å fortelle postserveren hva jeg skal gjøre med bestemte meldinger. Dette gjør at du kan flytte meldinger i mapper og videresende til andre e-postadresser, bypassing den spamblokkering funksjoner Venner, spam hold, avvise, og forsvinner etter meldinger du forventer.

Du kan danne sammensatte regler ved bruk og og / eller eller. De er brukt fra venstre til høyre, er det ingen gruppering operatører. For eksempel; (a og b og c) vil være til stede når (a og b) eller (c), ikke når (a) og (b eller c)

Du kan velge å godta * forsvinne *, eller Avvis * en melding eller forespørsel * a venner bekreftelse sendes for å bekrefte at avsenderen er en person og ikke en spam-robot.

* Aksepter betyr motta meldingen.
* Avvis ikke godtar meldingen, deres server vil varsle dem om at du ikke får det.
* Forsvinne betyr kaste meldingen unna.
* Forespørsel betyr sende venner forespørsel til senderen. (gjelder ikke for eksisterende venn)

Min System: Tim

Prosessor (er):
Athlon 64 3500 +
Hovedkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM-minne:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 6600 512MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (er):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s sustain
Optisk stasjon (er):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Telewest 2x20Mb/sec
Skjerm (er):
SXGA flatskjerm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.