![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg en gang brukt denne e-leverandør kalt bluebottle.com og nå er de ikke gjør det gratis, og jeg vet ikke om de bruker Svar funksjonen (der noen sender deg en e-post og det automaticly replys sier det den wont sendes til avsenderen conferms at ikke en bot) og en måte å omgå det ved hjelp av en kode eller frase satt i emnefeltet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| icmail.net er gratis og gjør det.
Sitat fra sine filter konfigurasjonsside: Unntak kan du oppsett filtre å fortelle postserveren hva jeg skal gjøre med bestemte meldinger. Dette gjør at du kan flytte meldinger i mapper og videresende til andre e-postadresser, bypassing den spamblokkering funksjoner Venner, spam hold, avvise, og forsvinner etter meldinger du forventer. Du kan danne sammensatte regler ved bruk og og / eller eller. De er brukt fra venstre til høyre, er det ingen gruppering operatører. For eksempel; (a og b og c) vil være til stede når (a og b) eller (c), ikke når (a) og (b eller c) Du kan velge å godta * forsvinne *, eller Avvis * en melding eller forespørsel * a venner bekreftelse sendes for å bekrefte at avsenderen er en person og ikke en spam-robot. * Aksepter betyr motta meldingen. * Avvis ikke godtar meldingen, deres server vil varsle dem om at du ikke får det. * Forsvinne betyr kaste meldingen unna. * Forespørsel betyr sende venner forespørsel til senderen. (gjelder ikke for eksisterende venn) Min System: Tim
|