mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

Email billeder ....

Reply

Thread Tools
Old 28 januar 2008, 06:43
Ny Medlem Gruppen

Jeg er ikke rigtig med computere, så vær blid please!

Jeg modtog en mail med billede vedhæftet fil, åbnede den og den åbner med "Windows Billed-og faxfremviser".

Det var kun ét billede, men da jeg klikkede på knappen Næste for jeg så billeder af et ur jeg havde købt på nettet, billeder af en bil, jeg havde kigget på på nettet og mange billeder af motorcykler og beklædning ...... . alle, som jeg havde kigget på på nettet.

I dont forstå, hvordan disse kan være på en modtaget e-mail vedhæftet fil.

Endnu værre nogle af de gaver jeg købte min anden halvdel for xmas var der, og de var en overraskelse (eller så tænkte).

Anden tanke er, når jeg sender en vedhæftet fil, er alle disse ting er knyttet til det billede, jeg sender?

Jeg er virkelig forvirret.

Thanks for rådgivning.

Seajay
Old 28 januar 2008, 08:54
Redaktør Gruppen

Det lyder som om du gemmer de billeder, du ser på på nettet til din harddisk. Ligesom i en mappe?

Opret en ny mappe til dine billeder, du modtager i emails og gemme dem der. Når du kigger på billeder på nettet bare åbne dem uden at gemme dem. Hvis du har brug for at gemme dem derefter gemme dem til skrivebordet eller et sted let at komme til, så du kan slette dem, når du er færdig.

Enten det, eller de går ind i din midlertidige mapper, som kan fjernes med Diskoprydning.

Old 28 januar 2008, 10:54
Donor-Gruppen

Eller .... Det lyder som om du kigger Temporary Internet Files, ved at trykke på knappen Næste.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 28 januar 2008, 11:13
Redaktør Gruppen

Tak Phil, jeg har ikke helt fyldestgørende forklare denne del.

Old 28 januar 2008, 11:31
Ny Medlem Gruppen

Tak begge,

Så jeg går ud fra, at jeg faktisk jeg har set, hvad der er på min computer ikke, hvad der er blevet sendt med billedet.
Nej jeg er bare vil se til theTemporary Internet File så jeg ved, hvordan man sletter hotellet for Valentines weekend væk ......... disse edb ting sikker er komplicerede.

Tak igen.
Old 28 januar 2008, 11:35
Redaktør Gruppen

Lad os gøre det nemt for dig med en fri værktøj, der skal gøre dette for dig. Når du får det installeret og sat op, kan du køre det på få sekunder når som helst så mange gange som du ønsker.
Downloade CCleaner

Det foreslås at hente CCleaner - Slim -- Nr. Toolbar som er den version uden Yahoo! Toolbar.
  • Dobbeltklik på den ccsetup.exe filen for at starte installationen af programmet.
  • Vælg dit sprog, og klik OK, Derefter Næste.
  • Læs licensaftalen, og klik Jeg accepterer.
  • Klik på Næste til brug standardnavnet installere placering.
  • Under Installer Valg, Skal du vælge alle standardindstillingerne
  • Klik på Installerfinish for at fuldføre installationen.
  • Dobbeltklik på den CCleaner genvej på skrivebordet for at starte programmet.
  • På den Windows fane, under Internet Explorer, Fjern markeringen Cookies hvis du ikke vil have dem slettet. (Hvis slettet, vil du sandsynligvis nødt til at genindtaste dine adgangskoder på alle steder, hvor en cookie bruges til at genkende dig, når du besøger).
  • Hvis du bruger enten den Firefox eller Mozilla browsere, feltet for at fjerne markeringen for Cookies er på Ansøgninger fane, under Firefox / Mozilla.
  • Klik på Valg ikon i venstre side af vinduet, og klik derefter på Avanceret.
    fjern Kun slette filer i Windows Temp mapper ældre end 48 timer.
  • Klik på Renere ikon i venstre side af vinduet, og klik derefter på Kør Cleaner til at køre programmet.
  • Forsigtig: Kun bruge Topdomæneadministratoren funktion, hvis du er meget fortrolig med registreringsdatabasen, da den kan finde legitime poster.
  • Altid sikkerhedskopiere dine registreringsdatabasen før at foretage nogen ændringer.
  • Efter CCleaner har afsluttet sit arbejde, skal du klikke på Afslut.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.