![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| En ole suuri tietokoneiden joten kevyesti please! Sain postitse kuva liitetiedostona avataan, ja se avautuu "Windows yleiskuva ja faksi katsoja". Se oli vain yksi kuva mutta kun napsautetaan Seuraava-painiketta olen nähnyt kuvia on katsella olin ostaa verkosta, kuvia ja auton olin HAKU kello verkkoa ja lukuisia kuvia moottoripyörien ja vaatetustuotteiden ...... . jotka kaikki minulle oli katsot annetun net. I dont ymmärtää, miten näitä voi olla Saapuneen sähköpostin liitetiedostona. Vielä pahempaa osan esittelee ostin toinen puoli varten Xmas olivat olemassa, ja ne oli yllätys (tai niin ajatellut). Toinen ajatus on se, kun voin lähettää liitetiedoston ovat kaikki nämä asiat on liitetty kuvan voin lähettää? Olen todella hämmentynyt. Kiitos kaikista neuvoista. Seajay |
|
| |||
| |||
| Vaikuttaa siltä, että olet tallennettaessa kuvia tarkastella annetun net kovalevyllesi. Kuten kansioon? Luo uuden kansion kuvia saat sähköposteihin ja tallentaa ne sinne. Kun katsot kuvia verkossa vain avata ne tallentamatta niitä. Jos sinun täytyy tallentaa ne sitten tallentaa niitä työpöydälle tai jonnekin helppo päästä, joten voit poistaa ne, kun olet valmis. Joko niin tai he ovat menossa osaksi väliaikaiset kansioita, jotka voidaan poistaa Levyn uudelleenjärjestäminen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tai .... se kuulostaa näet Väliaikaiset Internet-tiedostot, joita ei vahingoitettaisi Seuraava-painiketta.
| |||
| |||
| Kiitos Phil, en ole aivan täysin selitä sitä osaa. |
|
| |||
| |||
| Kiitos molemmille, Niin lähden siitä, että olen todellisuudessa katsele, mitä on minun tietokone ei mitä on lähetetty kuvaa. N: o Olen juuri tule etsiä theTemporary Internet File joten tiedän, miten poistaa hotellin varten valentines viikonloppuna pois ......... näihin asioihin varma ovat monimutkaisia. Kiitos jälleen. |
|
| |||
| |||
| Lets tehdä tämän sinulle helpoksi kanssa vapaa työkalu, jonka tavoitteena on tehdä tämän sinulle. Kun saat sen asennettu ja perustaa voit käyttää sitä vain muutaman sekunnin tahansa niin monta kertaa kuin haluat. Ladata CCleaner
|