mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP & IM Overleg

Register

E-mail foto's ....

Reply

Thread Tools
Old 28 januari 2008, 06:43
Nieuw Lid Fractie

Ik ben niet veel met computers dus zachte alsjeblieft!

Ik kreeg een mail met foto koppelingseisen, geopend en deze opent met "Windows-viewer voor afbeeldingen en faxen".

Het was slechts een foto, maar toen ik klikte op de knop Volgende Ik zag foto's van een horloge ik had gekocht op het net, foto's van een auto was ik op zoek op het net en talrijke foto's van motoren en kleding ...... . al dat ik was op zoek op het net.

Ik begrijp hoe deze kunnen worden op een ontvangen e-mailbijlage.

Erger nog een aantal van de presenteert kocht ik mijn andere helft voor xmas waren er en ze waren een verrassing (of zo dacht).

Tweede gedachte is wanneer ik een bijlage zijn al deze dingen bij de foto die ik verzend?

Ik ben echt in de war.

Bedankt voor alle adviezen.

Seajay
Old 28 jan 2008, 08:54
Moderator Groep

Het klinkt alsof je het opslaan van de foto's die u kijken op het internet naar uw harde schijf. Net als in een map?

Maak een nieuwe map voor uw foto's die u ontvangt in e-mails en sla ze daar. Wanneer we kijken naar foto's op het net gewoon openen zonder hen. Als u nog nodig om deze op te slaan dan ze opslaan op het bureaublad of ergens makkelijk te bereiken, zodat u kunt verwijderen als u klaar bent.

Elk van die of ze gaan in uw tijdelijke mappen die kunnen worden verwijderd met Schijfopruiming.

Old 28 januari 2008, 10:54
Donor Groep

Of .... het klinkt alsof je bekijkt Temporary Internet Files, raken door de knop Volgende.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 28 januari 2008, 11:13
Moderator Groep

Bedankt Phil, ik heb niet helemaal uitleggen dat deel.

Old 28 januari 2008, 11:31
Nieuw Lid Fractie

Bedankt beide,

Dus ik ga ervan uit dat ik eigenlijk het bekijken van wat er op mijn computer niet wat er is meegestuurd met de foto.
Nee ik ben net gaan zoeken naar theTemporary Internet File dus ik weet hoe te verwijderen met het hotel voor de Valentines weekendje weg ......... deze computer er zeker dingen zijn ingewikkeld.

Nogmaals bedankt.
Old 28 jan 2008, 11:35
Moderator Groep

Laat dit gemakkelijk voor u met een vrij hulpmiddel ontworpen om dit te doen voor je. Zodra je het geïnstalleerd en ingesteld kan je deze in slechts enkele seconden altijd zo vaak als je wilt.
Downloaden CCleaner

Er wordt voorgesteld om de CCleaner - Slim -- Nr. Toolbar dat is de versie zonder de Yahoo! Toolbar.
  • Dubbelklik op het ccsetup.exe bestand om te beginnen met de installatie van het programma.
  • Selecteer uw taal en klik op OK, Dan Volgende.
  • Lees de licentieovereenkomst en klik op I Agree.
  • Klik op Volgende gebruik te maken van de standaard installatie locatie.
  • Onder Installeren Opties, Kiest u de standaardinstellingen
  • Klik op Installeer dan afwerking om de installatie te voltooien.
  • Dubbelklik op het CCleaner snelkoppeling op het bureaublad om het programma te starten.
  • Op de Windows tabblad, onder Internet ExplorerSchakel Cookies Als u niet wil dat ze verwijderd. (Als geschrapt, zal u waarschijnlijk opnieuw invoeren van uw wachtwoorden op alle locaties waar een cookie wordt gebruikt om u te herkennen wanneer u bezoek).
  • Als je gebruik maakt van de Firefox of Mozilla browsers, vink het vakje aan voor Cookies is op de Toepassingen tabblad, onder Firefox / Mozilla.
  • Klik op de Opties pictogram aan de linkerkant van het venster, klik dan op Geavanceerd.
    vinkje Alleen verwijderen van bestanden in Windows Temp mappen die ouder zijn dan 48 uur.
  • Klik op de Cleaner pictogram aan de linkerkant van het venster, klik op Run Cleaner het uitvoeren van het programma.
  • Let op: Gebruik alleen de Griffie functie als u zeer vertrouwd met het register als het kan vinden legitieme items.
  • Altijd back-up van uw register voordat maken van eventuele wijzigingen.
  • Na CCleaner heeft zijn proces, klikt u op Afsluiten.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.