![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben niet veel met computers dus zachte alsjeblieft! Ik kreeg een mail met foto koppelingseisen, geopend en deze opent met "Windows-viewer voor afbeeldingen en faxen". Het was slechts een foto, maar toen ik klikte op de knop Volgende Ik zag foto's van een horloge ik had gekocht op het net, foto's van een auto was ik op zoek op het net en talrijke foto's van motoren en kleding ...... . al dat ik was op zoek op het net. Ik begrijp hoe deze kunnen worden op een ontvangen e-mailbijlage. Erger nog een aantal van de presenteert kocht ik mijn andere helft voor xmas waren er en ze waren een verrassing (of zo dacht). Tweede gedachte is wanneer ik een bijlage zijn al deze dingen bij de foto die ik verzend? Ik ben echt in de war. Bedankt voor alle adviezen. Seajay |
|
| |||
| |||
| Het klinkt alsof je het opslaan van de foto's die u kijken op het internet naar uw harde schijf. Net als in een map? Maak een nieuwe map voor uw foto's die u ontvangt in e-mails en sla ze daar. Wanneer we kijken naar foto's op het net gewoon openen zonder hen. Als u nog nodig om deze op te slaan dan ze opslaan op het bureaublad of ergens makkelijk te bereiken, zodat u kunt verwijderen als u klaar bent. Elk van die of ze gaan in uw tijdelijke mappen die kunnen worden verwijderd met Schijfopruiming. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Of .... het klinkt alsof je bekijkt Temporary Internet Files, raken door de knop Volgende.
| |||
| |||
| Bedankt Phil, ik heb niet helemaal uitleggen dat deel. |
|
| |||
| |||
| Bedankt beide, Dus ik ga ervan uit dat ik eigenlijk het bekijken van wat er op mijn computer niet wat er is meegestuurd met de foto. Nee ik ben net gaan zoeken naar theTemporary Internet File dus ik weet hoe te verwijderen met het hotel voor de Valentines weekendje weg ......... deze computer er zeker dingen zijn ingewikkeld. Nogmaals bedankt. |
|
| |||
| |||
| Laat dit gemakkelijk voor u met een vrij hulpmiddel ontworpen om dit te doen voor je. Zodra je het geïnstalleerd en ingesteld kan je deze in slechts enkele seconden altijd zo vaak als je wilt. Downloaden CCleaner
|