![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke bra med datamaskiner så vær forsiktig please! Jeg mottok en mail med bilde vedlegg, åpnet den og den åpner med "Windows bilde-og faksbehandling". Det var bare ett bilde, men når jeg klikket på knappen Neste jeg så bildene av en klokke jeg hadde kjøpt på nettet, bildene av en bil jeg hadde vært å se på på nettet og mange bilder av motorsykler og klær ...... . alle som jeg hadde vært å se på på nettet. I dont forstå hvordan disse kan være på en mottatt e-postvedlegg. Enda verre noen av de presenterer jeg kjøpte min andre halvparten for xmas var der og det var en overraskelse (eller så tenkte). Second tenkte når jeg sende et vedlegg er alle disse tingene er knyttet til bildet jeg sende? Jeg er veldig forvirret. Takk for noen råd. Seajay |
|
| |||
| |||
| Det høres ut som om du lagrer bildene du ser på på nettet til din harddisk. Som i en mappe? Opprette en ny mappe for bilder du mottar på e-post og lagre dem der. Når du ser på bilder på nettet bare åpne dem uten å lagre dem. Hvis du trenger å lagre dem deretter lagre dem til skrivebordet eller sted lett å bli slik at du kan slette dem når du er ferdig. Enten det, eller de går inn i midlertidige mapper som kan fjernes med Diskopprydding. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eller .... Det høres ut som du ser på midlertidige Internett-filer, ved å trykke Neste.
| |||
| |||
| Thanks Phil, jeg visste ikke helt fullt forklare den del. |
|
| |||
| |||
| Takk begge deler, Så jeg antar at jeg faktisk ser hva som er på maskinen min ikke hva som har blitt sendt med bildet. Nei jeg bare skal se etter theTemporary Internet File så jeg vet hvordan du sletter hotellet på Valentines helg borte ......... disse datamaskinen ting sikker er kompliserte. Takk igjen. |
|
| |||
| |||
| Kan gjøre dette enkelt for deg med en gratis verktøy som er utviklet for å gjøre dette for deg. Når du får det installert og satt opp kan du kjøre den i noen få sekunder når så mange ganger du ønsker. Laste ned CCleaner
|