![]() |
|
| |||
| |||
| Jag är inte bra med datorer så var försiktig snälla! Jag fick ett mail med bilden bifogad fil öppnas den och öppnar med "Windows Visningsprogram för bilder och fax". Det var bara en bild men när jag klickade på knappen Nästa för att jag såg bilder på en klocka jag köpt på nätet, bilder på en bil jag hade att titta på på nätet och ett flertal bilder av motorcyklar och kläder ...... . alla som jag hade att titta på på nätet. I dont förstå hur dessa kan på ett mottaget e-postbilaga. Ännu värre några av de presenterar jag köpte min andra halvan för JUL var där och de var en överraskning (eller så trodde). Andra trodde det när jag skickar en bifogad fil är alla dessa saker är knutna till den bild jag skicka? Jag är verkligen förvirrad. Tack för alla råd. Seajay |
|
| |||
| |||
| Det låter som du sparar bilderna man tittar på på nätet på din hårddisk. Liksom i en mapp? Skapa en ny mapp för dina bilder du tar emot i e-postmeddelanden och spara dem där. När du tittar på bilder på nätet bara öppna dem utan att spara dem. Om du behöver spara dem sedan spara dem till skrivbordet eller någonstans lätt att få till så att du kan ta bort dem när du är klar. Antingen det eller de kommer in på ditt tillfälliga mappar som kan undanröjas med Diskrensning. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eller .... det låter som du tittar på Tillfälliga Internet-filer, genom att trycka på nästa knapp.
| |||
| |||
| Tack Phil, jag förstod inte riktigt förklara denna del. |
|
| |||
| |||
| Tack båda, Så jag utgår från att jag tittar på vad som är på min dator inte vad som har skickats med i bilden. Nej jag bara ska söka theTemporary Internet File så jag vet hur man tar bort hotellet för Valentines helgen borta ......... dessa datorn saker säker är komplicerade. Tack igen. |
|
| |||
| |||
| Kan göra detta enkelt för dig med en gratis som är utformat för att göra detta åt dig. När du få den installerad och ställa in så kan du köra det på bara några sekunder varje gång så många gånger du vill. Hämta CCleaner
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Nya mål Build (Includes Pics) | mrberty | Cases & Power Supplies | 4 | 30 september 2009 13:13 |
| How to Make Professional letar Bil bilder i Photoshop CS3 | paudashlake | Multimedia & Codecs | 3 | 4 mars 2009 09:46 |
| Lost Pics Hur hittar jag | justdagod | General Hardware Chat | 2 | 16:e sep 2008 11:08 |
| PC kommer inte att starta upp ordentligt. (Stora Bilder) | deldrice | General Hardware Chat | 2 | 6:e sep 2008 17:26 |
| Post dessa bilder | alex | General Hardware Chat | 18 | 29 april 2007 18:01 |
| Thread Tools | |
| |