![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, Jeg søger efter e-mail-server software, men ikke kender nogen. Grunden er, skriver jeg en rapport på college om e-mail, og hvordan den fungerer (OH heldige mig ) Og en del af det handler om den software, der anvendes.Kan nogen hjælpe mig? Sean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| På en Microsoft operativsystem? Jeg har brugt www.mailenable.com og det er effektivt.
| |||
| |||
| Thanks a lot ![]() Sean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil foreslå, SmarterMail. Really nice interface og theres ubegrænset og fulde version demo til download, hvis du kun har 10 konti. Dens hvad jeg bruger på min mail-serveren.
|
| |||
| |||
| Ud af interesse, ikke konto der betyder en ti brugernavn begrænse eller en ti domæne grænse? |
|
| |||
| |||
| Citat:
Ellers har du fuld funktionalitet af virksomheden version. Den fulde version af Pro-udgave er $ 300 for 50 domæner. Med den gratis udgave Jeg har e-mail på min mobiltelefon gratis, sendt direkte fra server på mit hus:)
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Måske vil du gerne tage et hurtigt kig på mailenable og give din mening om, hvordan det skal sammenlignes. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Fax til e-mail-software | redbullz | E-mail, VoIP og IM Discussion | 0 | 17th May 2009 05:23 |
| Opsætning af et hjemmenetværk - Hvad Server Software mv | CompSpud | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 15 juni 2009 08:14 |
| FTP-adgang problem på Windows 2003 Server med ISA Server 2004 | steveballmer | Windows-operativsystemer | 0 | 12 juni 2009 01:02 |
| Terminal server ikke logge in - Windows 2003 Server | gideon112 | Windows-operativsystemer | 0 | 5. jun 2009 23:52 |
| Windows 2003 SP2 server på Citrix PS 3.0 - Server genstartet efter sidste bruger logger ud | DMB | Windows-operativsystemer | 0 | 20. maj 2009 13:40 |
| Thread Tools | |
| |