![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, olen etsimässä sähköpostipalvelimen ohjelmistoja, mutta eivät tiedä mitään. Syynä on se, olen kirjoittaa kertomuksen kollegiona noin E-mail ja miten se toimii (OH onnekas minulle ) Ja osa on kyse käytetyistä ohjelmistoista.Voiko joku auttaa minua? Sean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| On Microsoftin käyttöjärjestelmä? Olen käyttänyt www.mailenable.com ja se on tehokas.
| |||
| |||
| Kiitos paljon ![]() Sean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haluaisin ehdottaa, SmarterMail. Really nice rajapintailmiöistä ja Theres rajattoman ja täyden version demo ladattavaksi jos sinulla on vain 10 tilejä. Sen mitä olen käyttää minun sähköpostipalvelimelle.
|
| |||
| |||
| Out of etua ei tili ei merkitsisi kymmenen käyttäjätunnusrajan tai kymmenen verkkotunnuksen raja? |
|
| |||
| |||
| Quote:
Muuten sinulla on kaikki toiminnot ovat yrityksen versio. Täydellinen versio on Pro-versio $ 300 50 domains. Ilmaisella painos Olen sähköpostia minun matkapuhelimen ilmaiseksi lähettää suoraan palvelimelle kotonani:)
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Ehkä haluat katsoakseen pikaisesti mailenable ja antaa lausunto siitä, miten se vertaa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Fax Email Software | redbullz | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 0 | 17th Jun 2009 05:23 |
| Setting up a Kotiverkko - Mitä Server Software jne. | CompSpud | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 2 | 15th Jun 2009 08:14 |
| FTP-pääsy ongelma Windows 2003 Server, joissa on ISA Server 2004 | steveballmer | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 12th Jun 2009 01:02 |
| Terminal Server ei kirjautua - Windows 2003-palvelimen | gideon112 | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 5th Jun 2009 23:52 |
| Windows 2003 SP2-palvelimeen Citrix PS 3.0 - Server käynnistyy uudelleen sen jälkeen, kun viimeinen käyttäjä kirjautuu ulos | DMB | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 20. toukokuuta 2009 13:40 |
| Thread Tools | |
| |