![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi allemaal, ik ben op zoek naar e-mail server software, maar weet niet van toepassing. De reden is dat ik ben het schrijven van een verslag op de hogeschool over E-mail en hoe het werkt (oh lucky me ) En een deel ervan gaat over de gebruikte software.Kan een me helpen? Sean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Op een Microsoft besturingssysteem? Ik heb gebruikt www.mailenable.com en het is effectief.
| |||
| |||
| Thanks a lot ![]() Sean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik stel voor SmarterMail. Really nice interface en theres een onbeperkte en volledige versie demo om te downloaden als je alleen maar 10 accounts. Haar wat ik gebruik op mijn mail server.
|
| |||
| |||
| Uit interesse, is er rekening: een tien gebruikersnaam of een tien domein beperken? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Anders heeft u de volledige functionaliteit van de Enterprise versie. De volledige versie van de Pro-editie is $ 300 voor 50 domeinen. Met de gratis uitgave Ik heb e-mail op mijn mobiele telefoon voor vrij, rechtstreeks van de server bij mijn huis:)
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Misschien wilt u een snelle blik op mailenable en geef uw mening over hoe het vergelijkt. |
|
| |||
| |||
| Ik zou maar het eerste ding dat ontbreekt, met de gratis uitgave van MailEnable is webmail die ik absoluut nodig hebben. Maar ik zou ook graag willen uitproberen Roundcube die geacht wordt om uit te blinken in termen van de interface.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Fax naar e-mail Software | redbullz | E-mail, VoIP & IM Overleg | 0 | 17 jun 2009 05:23 |
| Het opzetten van een thuisnetwerk - Wat Server Software enz. | CompSpud | Netwerken, modems & VoIP | 2 | 15 jun 2009 08:14 |
| FTP-toegang probleem op Windows 2003 Server met ISA Server 2004 | steveballmer | Windows besturingssystemen | 0 | 12 jun 2009 01:02 |
| Terminal-server niet inloggen - Windows 2003-server | gideon112 | Windows besturingssystemen | 0 | De 5 juni 2009 23:52 |
| Windows 2003 SP2 server op Citrix PS 3.0 - Server opnieuw opgestart na de laatste gebruiker zich afmeldt | DMB | Windows besturingssystemen | 0 | 20 mei 2009 13:40 |
| Thread Tools | |
| |