![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle sammen, jeg er ute etter e serverprogramvaren men vet ikke noe. Årsaken er Jeg skriver en rapport på college om E-post og hvordan den fungerer (oh heldige meg ) Og en del av det om programvaren som brukes.Kan noen hjelpe meg? Sean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| På en Microsoft operativsystem? Jeg har brukt www.mailenable.com og den er effektiv.
| |||
| |||
| Takk ![]() Sean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil foreslå SmarterMail. Really nice og Theres et ubegrenset og fullversjonen demo for nedlasting om du bare har 10 kontoer. Its hva jeg bruker på min postserveren.
|
| |||
| |||
| Ut av interesse, gjør kontoen det bety ti brukernavn eller en ti domene grensen? |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Ellers har du full funksjonalitet i enterprise-versjonen. Fullversjonen av Pro-utgaven er NOK 300 for 50-domener. Med den gratis utgaven jeg har e-post på mobiltelefonen min gratis, sendt direkte fra serveren hos meg:)
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Kanskje du vil ta en rask titt på mailenable og gi din mening om hvordan den sammenlignes. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Faks til e Software | redbullz | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 0 | 17 juni 2009 05:23 |
| Sette opp et hjemmenettverk - Hva serverprogramvaren etc. | CompSpud | Nettverk, modem og VoIP | 2 | 15 juni 2009 08:14 |
| FTP-tilgang problemet på Windows 2003 Server med ISA Server 2004 | steveballmer | Windows-operativsystemer | 0 | 12 juni 2009 01:02 |
| Terminalserveren ikke logge inn - Windows 2003 server | gideon112 | Windows-operativsystemer | 0 | 5 juni 2009 23:52 |
| Windows 2003 SP2 på Citrix PS 3.0 - Server på nytt etter siste brukeren logger ut | dmb | Windows-operativsystemer | 0 | 20 mai 2009 13:40 |
| Thread Tools | |
| |