![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hvis jeg forsøger at sende e-mails bruger min Windows Mail, de går ind i udbakken, men vil ikke sende. Kan nogen hjælpe please. Windows Vista |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du ikke har ændret nogen af de indstillinger, er det sandsynligt, at du mail vært med et midlertidigt problem, giver det 24 timer og se om det rettigheder selv.
| |||
| |||
| Citat:
Ok, vi er nu 24 timer senere, hvilke e-mails stadig ikke vil sende, er der noget andet jeg kan tjekke. Tak for din hjælp bare troede, at jeg ville nævne, at jeg kan modtage e-mails, men kan ikke sende |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kontroller Outgoing Server indstillinger er korrekt gemt i Windows Mail .... gå til Tools / Accounts ..... fremhæve den e-mail A / C, klik på "Egenskaber" knappen og vælg "Server" fanen .... Sørg for, at Outgoing Server oplysninger er korrekte.
| |||
| |||
| kontrolleres, og den afgående indstilling er korrekte |
|
| |||
| |||
| Sommetider ting kan blive beskadiget, kan du prøve at slette konto derefter lukke programmet og sæt det op igen ... dette kan skylles ud eventuelle fejl. |
|
| |||
| |||
| Har du Vista Service Pack 1 installeret? |
|
| |||
| |||
| Jeg har dette problem. Jeg synes det er en fejl i programmet.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Hvis alt andet mislykkes prøve dette nytteværdi, og klik på "Ryd Udbakke" knappen. Det lader til, at nogle gange Windows Mail Database bliver beskadiget, og det fejlagtigt mener, at der er et budskab i stå, blokering Udbakke ... dette stopper yderligere beskeder bliver sendt. |
|
| |||
| |||
| Fundet svaret, og det har været fast her er det link, hvis andre er interesseret. Tak for din hjælp. http://www.vistax64.com/tutorials/62...-problems.html |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Er Windows Live Mail Desktop Download, mener jeg modtage e-mails i Entourage | rs4025 | Windows-operativsystemer | 1 | 16 oktober 2009 10:57 |
| Kom Gratis mail-udbydere til at sende e-mails til Outlook på Anmodning | Tom BILLINGTON | E-mail, VoIP og IM Discussion | 1 | 7 marts 2009 13:12 |
| Windows Mail er oversvømmet med gamle emails! | dfr200764 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 2 | 19 november 2008 15:05 |
| Windows Mail | dfr200764 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 4 | 20 august 2008 14:42 |
| Problemet med Windows Mail | dfr200764 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 19 | 18 marts 2008 14:49 |
| Thread Tools | |
| |