![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Als ik probeer te verzenden e-mails met mijn windows mail, ze gaan in de outbox, maar niet verzenden. Can any one help alstublieft. Windows Vista
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Als u nog niet veranderd in de instellingen is het waarschijnlijk om je mail host met een tijdelijk probleem, geef het 24 uur om te zien of het de rechten zelf.
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Ok we zijn nu 24 uur later is de e-mails nog steeds niet sturen, is er iets anders kan ik controleren. Bedankt voor je hulp Ik dacht dat ik zou zeggen dat ik kan ontvangen e-mails, maar kan niet verzenden |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Controleer de Outgoing Server-instellingen correct zijn opgeslagen in Windows Mail .... ga naar Tools / Accounts ..... Selecteer de e-mail A / C, klik op de "Properties" knop en selecteer de "Server" tabblad .... Zorg ervoor dat de Outgoing Server details correct zijn.
|
|||
|
|||
|
gecontroleerd en de uitgaande instelling juist is
|
|
|
|||
|
|||
|
Soms zijn dingen kunt raken, probeer dan het verwijderen van de account sluit het programma en zet het weer ... dit kan spoelen eventuele storingen.
|
|
|
|||
|
|||
|
Heb je Vista Service Pack 1 is geïnstalleerd?
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb dit probleem ook. Ik denk dat het een bug met het programma.
|
|||
|
|||
|
Als al het andere faalt proberen dit nut en klik op de "Clear Outbox" knop.
Het lijkt erop dat soms de Windows Mail-database beschadigd raakt en het ten onrechte denkt dat er sprake is van een bericht geplakt, blokkeren de Outbox ... dit stopt elke verdere berichten worden verzonden. |
|
|
|||
|
|||
|
Het antwoord gevonden en er is vast hier is de link als iemand anders geïnteresseerd is. Bedankt voor je hulp.
http://www.vistax64.com/tutorials/62...-problems.html |