![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hvis jeg forsøker å sende e-postmeldinger ved hjelp av Windows Mail, går de i utboksen, men vil ikke sende. Kan noen hjelpe takk. Windows Vista |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du ikke har endret noen av innstillingene er det sannsynlig å være deg post vert med et midlertidig problem, gi det 24 timer og se om den rettighetene selv.
| |||
| |||
| Sitat:
Ok vi nå 24 timer senere, e-post vil likevel ikke sende, er det noe annet jeg kan se. Takk for hjelpen Jeg tenkte jeg skulle nevne at jeg kan motta e-post, men kan ikke sende |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sjekk Outgoing Server innstillinger er riktig lagret i Windows Mail .... gå til Verktøy / Kontoer ..... markere e A / C, klikk på "Egenskaper"-knappen og velg "Server"-kategorien .... sikre at Outgoing Server detaljene er korrekte.
| |||
| |||
| kontrolleres og utgående innstillingen er riktig |
|
| |||
| |||
| Noen ganger er ting kan bli ødelagt, kan du prøve å slette kontoen lukk programmet og sette dem opp igjen ... Dette kan skylle ut noe glitches. |
|
| |||
| |||
| Har du Vista Service Pack 1 er installert? |
|
| |||
| |||
| Jeg har dette problemet også. Jeg tror det er en feil med programmet.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Funnet svaret, og det har vært fast her er linken hvis noen andre er interessert. Takk for hjelpen. http://www.vistax64.com/tutorials/62...-problems.html |