![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Om jag försöker skicka mail med Windows mail, de går i utkorgen men kommer inte att skicka. Kan någon hjälpa snälla. Windows Vista |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du inte har ändrat några av inställningarna är det troligt att du post värd med ett tillfälligt problem, ge det 24 timmar och se om det rätt själv.
| |||
| |||
| Citat:
Ok vi nu 24 timmar senare, mailen kommer fortfarande inte att skicka, är det något annat jag kan kontrollera. Tack för hjälpen tänkte att jag skulle nämna att jag kan ta emot e-post, men kan inte skicka |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kontrollera Outgoing Server inställningar är korrekt lagrat i Windows Mail .... gå till Verktyg / Konton ..... belysa e A / C, klicka på "Egenskaper"-knappen och välj "Server" fliken .... Kontrollera att Outgoing Server detaljer är korrekta.
| |||
| |||
| kontrolleras och den avgående är korrekt |
|
| |||
| |||
| Ibland saker kan blir skadade, kan du radera kontot stäng programmet och ställa in den igen ... Detta kan spola ut eventuella problem. |
|
| |||
| |||
| Har du Vista Service Pack 1 installerat? |
|
| |||
| |||
| Jag har detta problem också. Jag tycker det är en bugg i programmet.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Om allt annat misslyckas försöker den här verktyget och klicka på "Rensa Utkorg"-knappen. Det verkar som ibland Windows Mail Database blir skadad och man felaktigt tror att det är ett budskap fastnat, blockering Utkorg ... detta stannar ytterligare meddelanden skickas. |
|
| |||
| |||
| Hittade svaret och det har varit fast här är länken om någon annan är intresserad. Tack för din hjälp. http://www.vistax64.com/tutorials/62...-problems.html |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Har Windows Live Mail Desktop Ladda menar jag få e-postmeddelanden i Entourage | rs4025 | Windows-operativsystem | 1 | 16 oktober 2009 10:57 |
| Få Gratis postleverantörer att skicka e-post till Outlook på begäran | Tom Billington | E-post, VoIP & IM Diskussion | 1 | 7 mars 2009 13:12 |
| Windows Mail är översvämmade med gamla mail! | dfr200764 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 2 | 19 november 2008 15:05 |
| Windows Mail | dfr200764 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 4 | 20 august 2008 14:42 |
| Problem med Windows Mail | dfr200764 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 19 | 18 mars 2008 14:49 |
| Thread Tools | |
| |