mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-post, VoIP & IM Diskussion

Register

Fax till Email Software

Reply

Thread Tools
Old 17 juni 2009, 05:23
New Member Group

Default Fax till Email Software

Förhoppningsvis kommer jag inte skicka detta i fel tråd. Jag letar ett program som stöder konvertering fax till e-post och vice versa. Detta för att så småningom avveckla faxmaskin. WinFax är ett känt program, men skulle vilja få något mer kraftfullt och stöder både Windows XP och Vista. Jag vet att det finns en del hårdvara som klarar detta, men jag skulle hellre gå för programvara typ. Någon här som kan ge värdefulla förslag?: Suck:: suck:: suck:

Tack
Steel Thng
IT Exec
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
När du klickar på en hemsida e-postadress, min gamla e-postadress kommer upp. Hur? language12 E-post, VoIP & IM Diskussion 1 19 april 2009 03:01
E-post - Hur kan man veta om det är en bluff hopthwoks Virus, spionprogram och säkerhet 59 2 april 2009 15:36
Epost serverprogramvaran LSO E-post, VoIP & IM Diskussion 7 16 april 2008 10:00
En annan e-postadress valenta E-post, VoIP & IM Diskussion 4 26 januari 2008 16:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.