mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

Har store EMAIL PROBLEM --- HJÆLP!

Reply

Thread Tools
Old 15 februar 2008, 00:09
Medlem Gruppen

Email problemer begyndte 10 eller 12 dage siden meget pludselig på begge mine Yahoo og MSN (Hotmail) e-mails. Aktionsbudgettet strimler på min e-mails med skrifttyper, farver, fed, kursiv, led, stavekontrol osv. er forsvundet. Også, ingen kopier af tidligere e-mails er vedlagt som bilag, når jeg besvarer eller videresender e-mails; nr. automatiske signatur osv. Der er også en meget kraftig støj, når jeg klikker på tingene med min mus --- eller når et indgående e-mail er annonceret. Også har problemer med at komme ind på min Hotmail e-mail. Jeg har prøvet mange anti-virus-programmer til at rense systemet, dvs Hijack dette med nogen succes. Da jeg kontaktede min internetudbyder Yahoo, fik højtstående Techy der kom ind på min computer og ikke så nogen problemer på hans skærm. Siger problem med min computer. Har Windows XP. Brug for din hjælp hurtigt!
Old 29 februar 2008, 11:12
Redaktør Gruppen

Dette lyder som en malware problem ...

Gå til Virus, Spyware & Security Forum

Gøre alting i den første post i dette post.

Derefter starte en ny tråd i dette forum og efter den Hijack Denne log du har oprettet.

Nogen vil tage et kig på det og foreslå en handlemaade.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.