![]() |
|
| |||
| |||
| Email problemer begyndte 10 eller 12 dage siden meget pludselig på begge mine Yahoo og MSN (Hotmail) e-mails. Aktionsbudgettet strimler på min e-mails med skrifttyper, farver, fed, kursiv, led, stavekontrol osv. er forsvundet. Også, ingen kopier af tidligere e-mails er vedlagt som bilag, når jeg besvarer eller videresender e-mails; nr. automatiske signatur osv. Der er også en meget kraftig støj, når jeg klikker på tingene med min mus --- eller når et indgående e-mail er annonceret. Også har problemer med at komme ind på min Hotmail e-mail. Jeg har prøvet mange anti-virus-programmer til at rense systemet, dvs Hijack dette med nogen succes. Da jeg kontaktede min internetudbyder Yahoo, fik højtstående Techy der kom ind på min computer og ikke så nogen problemer på hans skærm. Siger problem med min computer. Har Windows XP. Brug for din hjælp hurtigt! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette lyder som en malware problem ... Gå til Virus, Spyware & Security Forum Gøre alting i den første post i dette post. Derefter starte en ny tråd i dette forum og efter den Hijack Denne log du har oprettet. Nogen vil tage et kig på det og foreslå en handlemaade.