mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP & IM Overleg

Register

HEBBEN BIG --- EMAIL PROBLEEM HELP!

Reply

Thread Tools
Old 15 februari 2008, 00:09
Lid Fractie

Default HEBBEN BIG --- EMAIL PROBLEEM HELP!

Email problemen begon 10 of 12 dagen geleden zeer plotseling op zowel mijn Yahoo en MSN (Hotmail) e-mails. Het bedrijfsresultaat strippen op mijn e-mails met lettertypen, kleuren, vet, cursief, streepjes, spellingcontrole, enz. is verdwenen. Ook geen kopieën van eerdere e-mails worden gevoegd wanneer ik e-mails beantwoorden of doorsturen, geen automatische handtekening, enz. Ook is er een zeer luide ruis wanneer ik klik op dingen met mijn muis --- of wanneer een inkomende e-mail is aangekondigd. Ook, hebben moeite om mijn Hotmail-e-mail. Ik heb geprobeerd een groot aantal anti-virus programma's schoon te maken, dat wil zeggen kapen dit zonder succes. Toen ik contact met mijn internetprovider Yahoo, kreeg senior technischer wie heb in mijn computer en zag geen problemen op zijn scherm. Zegt probleem is met mijn computer. Windows XP. Heb je hulp nodig FAST!
Old 29 februari 2008, 11:12
Moderator Groep

Default HEBBEN BIG --- EMAIL PROBLEEM HELP!

Dit klinkt als een malware probleem ...

Ga naar de Virus, spyware & Security Forum

Doen alles in de eerste post in dit post.

Dan start een nieuwe draad in dat forum en post het kapen Dit meldt u hebt gemaakt.

Iemand zal over deze en stellen een cursus van actie.

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.