![]() |
|
| |||
| |||
| Epost problemer begynte 10 eller 12 dager siden veldig brått på både Yahoo og MSN (Hotmail) eposter. Operatørselskapet bånd på min e-postmeldinger som inneholder fonter, farger, fet, kursiv Innrykk, stavekontroll, osv. har forsvunnet. Og ingen eksemplarer av tidligere e-postmeldinger er festet når jeg svarer på eller videresender e-post; Ingen automatiske signatur, osv. Videre er det et svært høyt støynivå når jeg klikker på ting med musa --- eller når et innkommende e-post er annonsert. I tillegg har problemer med å komme inn i min Hotmail e-post. Jeg har prøvd en rekke anti-virus program for å rense systemet, dvs. Hijack dette uten å lykkes. Da jeg kontaktet min ISP Yahoo, har senior teknisk som fikk på min datamaskin og så ingen problemer på sin skjerm. Sier problemet med datamaskinen min. Har Windows XP. Trenger hjelp fort! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette høres malware problemet ... Gå til Virus, spionprogrammer og sikkerhet Forum Gjøre alt i det første innlegget i dette post. Deretter starter en ny tråd i forumet og poste Hijack Denne loggen du har laget. Vi vil se over den og foreslå en løpet av handlingen.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Faks til e Software | redbullz | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 0 | 17 juni 2009 05:23 |
| Når du klikker på et Webområde e-postadressen min gamle e-postadresse kommer opp. Hvordan? | language12 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 1 | 19 april 2009 03:01 |
| Email - Hvordan vet om det er en svindel | hopthwoks | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 59 | 2 april 2009 15:36 |
| Epost som bluebottle.com | pest79456 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 1 | 2 januar 2009 00:28 |
| Thread Tools | |
| |