![]() |
|
| |||
| |||
| Epost problem började 10 eller 12 dagar sedan mycket plötsligt på båda mina Yahoo och MSN (Hotmail) e-post. Manöveravståndet band på min e-post som innehåller typsnitt, färg, Fet, Kursiv, strecksatserna, stavningskontroll mm har försvunnit. Dessutom har inga kopior av tidigare mail bifogas när jag besvara eller vidarebefordra e-post, ingen automatisk signatur, etc. Det finns också ett mycket högt buller när jag klickar på saker med min mus --- eller när en inkommen e-post aviserats. Dessutom har problem att komma in på mitt Hotmail-e-post. Jag har försökt många anti-virus program för att rensa systemet, dvs Hijack detta utan framgång. När jag kontaktade min ISP Yahoo, fick högre SNARSTUCKEN som hamnat i min dator och såg inga problem på sin skärm. Säger att problemet med min dator. Har Windows XP. Behöver din hjälp SNABBT! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Detta låter som en malware problem ... Gå till Virus, Spyware & Security Forum Göra allt i den första tjänst i den här post. Då startar en ny tråd i detta forum och posta Hijack här loggen du har skapat. Någon kommer att se över och föreslå en handlingsplan.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Fax till Email Software | redbullz | E-post, VoIP & IM Diskussion | 0 | 17 juni 2009 05:23 |
| När du klickar på en hemsida e-postadress, min gamla e-postadress kommer upp. Hur? | language12 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 1 | 19 april 2009 03:01 |
| E-post - Hur kan man veta om det är en bluff | hopthwoks | Virus, spionprogram och säkerhet | 59 | 2 april 2009 15:36 |
| Tipsa gärna bluebottle.com | pest79456 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 1 | 2 januari 2009 00:28 |
| Thread Tools | |
| |