mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-post, VoIP & IM Diskussion

Register

Har stora EMAIL FRÅGESTÄLLNING --- HJÄLP!

Reply

Thread Tools
Old 15 februari 2008, 00:09
Ledamot Gruppen

Default Har stora EMAIL FRÅGESTÄLLNING --- HJÄLP!

Epost problem började 10 eller 12 dagar sedan mycket plötsligt på båda mina Yahoo och MSN (Hotmail) e-post. Manöveravståndet band på min e-post som innehåller typsnitt, färg, Fet, Kursiv, strecksatserna, stavningskontroll mm har försvunnit. Dessutom har inga kopior av tidigare mail bifogas när jag besvara eller vidarebefordra e-post, ingen automatisk signatur, etc. Det finns också ett mycket högt buller när jag klickar på saker med min mus --- eller när en inkommen e-post aviserats. Dessutom har problem att komma in på mitt Hotmail-e-post. Jag har försökt många anti-virus program för att rensa systemet, dvs Hijack detta utan framgång. När jag kontaktade min ISP Yahoo, fick högre SNARSTUCKEN som hamnat i min dator och såg inga problem på sin skärm. Säger att problemet med min dator. Har Windows XP. Behöver din hjälp SNABBT!
Old 29 februari 2008, 11:12
Moderator-gruppen

Default Har stora EMAIL FRÅGESTÄLLNING --- HJÄLP!

Detta låter som en malware problem ...

Gå till Virus, Spyware & Security Forum

Göra allt i den första tjänst i den här post.

Då startar en ny tråd i detta forum och posta Hijack här loggen du har skapat.

Någon kommer att se över och föreslå en handlingsplan.

Mitt System: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moderkort:
Asus P5Q Pro
RAM Minne:
OCZ 8GB 800MHz
Grafikkort (s):
Saphire Radeon 4850
Ljudkort:
Ombord
Hårddisk (s):
Enorma
Optisk enhet (er):
Sony al cheapo en.
Mål / PSU:
Antec Three Hundred
Kylning:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 fall fans.
Nätverk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dubbla 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Fax till Email Software redbullz E-post, VoIP & IM Diskussion 0 17 juni 2009 05:23
När du klickar på en hemsida e-postadress, min gamla e-postadress kommer upp. Hur? language12 E-post, VoIP & IM Diskussion 1 19 april 2009 03:01
E-post - Hur kan man veta om det är en bluff hopthwoks Virus, spionprogram och säkerhet 59 2 april 2009 15:36
Tipsa gärna bluebottle.com pest79456 E-post, VoIP & IM Diskussion 1 2 januari 2009 00:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.