![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi noget mærkeligt, der sker, og nogle hjælpe nødvendigt. Jeg har netop forsøgt at åbne hotmail og jeg er i stand til at logge ind bøde. Men når nogensinde jeg forsøger at åbne noget det bare hedder "loading". Jeg forsøgte som anbefalet af en ven til at hente mozzilla. at gjorde ikke arbejde. Jeg forsøgte at gå igennem "Opera" Sker der ingenting. nogen forslag bedes Thank You Tony |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lyder som det kunne være et problem med hotmail i stedet for din pc, vil jeg give den 24hrs og se om det stadig eksisterer. Undertegnelse i problemer med hotmail er fælles, især på peak tid.
| |||
| |||
| Nr. Buddy beklager, at jeg glemte at nævne det har været happeining nu i 2 dage |
|
| |||
| |||
| Er det bare hotmail, hvad med andre e-mail. Har du en Gmail-konto? Prøv andre. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv at logge ind igen M8 med din firewall slukket (men dont overlade det ud), hvis du kan, når firewall'en er slukket, youll nødt til at gå i firewall-indstillinger og tillade hotmail eller behandle det som sikkert
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| |||
| |||
| Hver måned eller deromkring Virgin har spørgsmål i mit område, og jeg kan ikke få Messenger, Hotmail eller andre sikre steder. Normalt er denne type ting er hjemmesiden det selv eller din internetudbyder og normall går væk i 24-48hrs. Det er, hvis det er bare at site, hvis det er andre, er det mere likly at være din pc. Let us know. |
|
| |||
| |||
| Har du forsøgt at mere end en Hotmail-konto? |
|
| |||
| |||
| Ja makker. Jeg har prøvet min søster for at prøve hendes Hotmail-konto og er den samme? |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| forsøgt at parre sig er den samme stadig? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Dead laptop - ingen tegn på liv | david92363 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 4 | 8 oktober 2008 08:30 |
| Cant logge ind! | bradleyjoes | Virus, Spyware & Sikkerhed | 26 | 29 januar 2008 10:12 |
| Windows Live Sign In | Lukee12 | Windows-operativsystemer | 3 | 18 januar 2008 17:35 |
| Kan ikke logge ind på ebay | Buchanan | Webbrowsere & FTP Klienter | 11 | 9. nov 2007 12:04 |
| Hvorfor kan jeg ikke logge ind ...? | markmac5 | Webbrowsere & FTP Klienter | 3 | 23 oktober 2007 03:59 |
| Thread Tools | |
| |