vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu

Register

Help! En voi kirjautua sisään minun hotmail.

Reply

Thread Tools
Old 27 tammikuu 2009, 12:16
Jäsen

Default Help! En voi kirjautua sisään minun hotmail.

Hi jotain outoa on meneillään ja apua tarvitaan. Olen vain yrittänyt avata hotmail ja olen voivat kirjautua sisään sakko. Mutta kun yhä yritän avata mitään, se vain todetaan, "LOADING". Yritin kuten neuvoo kaverille ladata mozzilla. että didnt työtä. Olen sitten yrittänyt läpi "Opera"

Mitään ei tapahdu. ehdotuksia kiitos

Thank You Tony
Old 27 tammikuu 2009, 12:18
Administrator Group

Kuulostaa se voisi olla ongelma Hotmail sen sijaan PC haluan antaa sille 24hrs ja katso jos se on edelleen olemassa. Kirjautuminen Hotmail-ongelmat ovat yleisiä, erityisesti ruuhka-aikaan.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 27 tammikuu 2009, 13:01
Jäsen

N: o kaveri pahoillani, unohdin mainita, tämä on ollut happeining nyt 2 päivää

Quote:
Originally Posted by Dave Hybrid View Post
Kuulostaa se voisi olla ongelma Hotmail sen sijaan PC haluan antaa sille 24hrs ja katso jos se on edelleen olemassa. Kirjautuminen Hotmail-ongelmat ovat yleisiä, erityisesti ruuhka-aikaan.
Old 27 tammikuu 2009, 13:35
Administrator Group

Onko se vain hotmail, mitä muuta sähköpostia. Onko sinulla Gmail-tilin? Kokeile toisia.
Old 27 tammikuu 2009, 13:35
Rahoittajien ryhmän

Yritä kirjautua uudelleen M8 kanssa palomuuri pois päältä (mutta dont jättää pois), jos voit, kun palomuuri on pois käytöstä, youll tarvitse mennä palomuurin asetukset ja antaa hotmail tai hoitoon se turvalliseksi

Tietokone kerran lyödä minua shakki
Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily.

My System: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 O / C
Emolevy:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-muisti:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts O / C
Äänikortti:
luova SoundBlaster 4
Kiintolevy (t):
1x 80 gb 2x 250GB
Optinen asema (t):
1x Sony DVD-RAM-asema 1xphillips dv
Asia / PSU:
700w moduler PSU
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
Monitor (t):
22in laajakuva
Operating System (s):
XP Pro
Old 27 tammikuu 2009, 13:40 MTV
Administrator Group

Joka kuukausi tai niin Virgin on kysymyksiä minun, enkä voi saada Messenger, Hotmail-tai muita turvallisia sivustoja. Yleensä tämän tyyppistä kamaa on verkkosivuilla se itse tai Internet-palveluntarjoajaasi ja normall menee pois 24-48hrs. Se on, jos se johtuu vain siitä, että sivusto, jos se on muille se on enemmän likly olla tietokoneessa. Let us know.
Old 27 tammikuu 2009, 13:59
Rahoittajien ryhmän

Oletko kokeillut enemmän sitten yksi hotmail-tili?
Old 28 tammikuu 2009, 12:48
Jäsen

Kyllä perämies. Olen yrittänyt siskoni yrittää hänen Hotmail-tilin, ja se on sama?
Old 28 tammikuu 2009, 12:50
Jäsen

Quote:
Originally Posted by Dave Hybrid View Post
Joka kuukausi tai niin Virgin on kysymyksiä minun, enkä voi saada Messenger, Hotmail-tai muita turvallisia sivustoja. Yleensä tämän tyyppistä kamaa on verkkosivuilla se itse tai Internet-palveluntarjoajaasi ja normall menee pois 24-48hrs. Se on, jos se johtuu vain siitä, että sivusto, jos se on muille se on enemmän likly olla tietokoneessa. Let us know.
hyvin siskoni kallistuksen edes kirjautua sisään olen kääntänyt palomuuri pois samoin ja on edelleen sama. Onko mitään muuta?
Old 28 tammikuu 2009, 12:50
Jäsen

Quote:
Originally Posted by redden137 View Post
Yritä kirjautua uudelleen M8 kanssa palomuuri pois päältä (mutta dont jättää pois), jos voit, kun palomuuri on pois käytöstä, youll tarvitse mennä palomuurin asetukset ja antaa hotmail tai hoitoon se turvalliseksi
Yritin, että perämies on sama edelleen?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.