![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi jotain outoa on meneillään ja apua tarvitaan. Olen vain yrittänyt avata hotmail ja olen voivat kirjautua sisään sakko. Mutta kun yhä yritän avata mitään, se vain todetaan, "LOADING". Yritin kuten neuvoo kaverille ladata mozzilla. että didnt työtä. Olen sitten yrittänyt läpi "Opera" Mitään ei tapahdu. ehdotuksia kiitos Thank You Tony |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa se voisi olla ongelma Hotmail sen sijaan PC haluan antaa sille 24hrs ja katso jos se on edelleen olemassa. Kirjautuminen Hotmail-ongelmat ovat yleisiä, erityisesti ruuhka-aikaan.
| |||
| |||
| N: o kaveri pahoillani, unohdin mainita, tämä on ollut happeining nyt 2 päivää |
|
| |||
| |||
| Onko se vain hotmail, mitä muuta sähköpostia. Onko sinulla Gmail-tilin? Kokeile toisia. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yritä kirjautua uudelleen M8 kanssa palomuuri pois päältä (mutta dont jättää pois), jos voit, kun palomuuri on pois käytöstä, youll tarvitse mennä palomuurin asetukset ja antaa hotmail tai hoitoon se turvalliseksi
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Joka kuukausi tai niin Virgin on kysymyksiä minun, enkä voi saada Messenger, Hotmail-tai muita turvallisia sivustoja. Yleensä tämän tyyppistä kamaa on verkkosivuilla se itse tai Internet-palveluntarjoajaasi ja normall menee pois 24-48hrs. Se on, jos se johtuu vain siitä, että sivusto, jos se on muille se on enemmän likly olla tietokoneessa. Let us know. |
|
| |||
| |||
| Oletko kokeillut enemmän sitten yksi hotmail-tili? |
|
| |||
| |||
| Kyllä perämies. Olen yrittänyt siskoni yrittää hänen Hotmail-tilin, ja se on sama? |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| Yritin, että perämies on sama edelleen? |