mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

Hjelp! Jeg kan ikke logge på min hotmail.

Reply

Thread Tools
Old 27. Jan 2009, 12:16
Medlem Group

Default Hjelp! Jeg kan ikke logge på min hotmail.

Hi noe rart som skjer, og litt hjelp trengs. Jeg har bare prøvd å åpne opp hotmail, og jeg kunne logge på fine. Men når noen gang jeg prøver å åpne noe det bare stater "loading". Jeg prøvde som anbefales av en venn til å laste ned mozzilla. at didnt work. Jeg så prøvde å gå gjennom "Opera"

Ingenting skjer. noen forslag mm

Takk Tony
Old 27. Jan 2009, 12:18
Administrator Group

Høres ut som det kan være et problem med hotmail område enn en PC, ville jeg gi 24 timer og se om det fortsatt finnes. Signering i problemer med hotmail er vanlige, spesielt på toppnivå tid.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 27. Jan 2009, 13:01
Medlem Group

Ingen vennesymbol Beklager at jeg glemte å nevne dette har vært happeining nå for 2 dager

Sitat:
Originally Posted by Dave Hybrid View Post
Høres ut som det kan være et problem med hotmail område enn en PC, ville jeg gi 24 timer og se om det fortsatt finnes. Signering i problemer med hotmail er vanlige, spesielt på toppnivå tid.
Old 27. Jan 2009, 13:35
Administrator Group

Er det bare hotmail, hva med andre e-post. Har du en Gmail-konto? Prøv andre.
Old 27. Jan 2009, 13:35
Donor Group

Prøv å logge på igjen m8 med brannmuren er slått av (men ikke la det av) dersom du kan når brannmuren er slått av, youll skal gå inn i brannmurinnstillingene og lar hotmail eller behandle det som trygt

En datamaskin gang slo meg i sjakk
Men det var ingen match for meg på kickboksing.

Min System: redden137

Prosessor (er):
AMD Opteron 165 o / c
Hovedkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-minne:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts o / c
Lydkort:
Creative SoundBlaster 4
Harddisk (er):
1x 80 gb 2x 250GB
Optisk stasjon (er):
1x Sony DVD-RAM-stasjon 1xphillips DV
Case / PSU:
700w moduler PSU
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 27. Jan 2009, 13:40
Administrator Group

Hver måned eller så Virgin har problemer i mitt område, og jeg kan ikke komme Messenger, Hotmail eller andre sikre områder. Vanligvis er denne type ting er nettstedet det selv eller din ISP og normall går unna i 24-48hrs. Det er om det er akkurat det området, hvis den andre er det mer likly å være din PC. Gi oss beskjed.
Old 27 januar 2009, 13:59
Donor Group

Har du prøvd mer enn en Hotmail-konto?
Old 28. Jan 2009, 12:48
Medlem Group

Ja kompis. Jeg har forsøkt søsteren min for å prøve henne hotmail-konto, og er det samme?
Old 28. Jan 2009, 12:50
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by Dave Hybrid View Post
Hver måned eller så Virgin har problemer i mitt område, og jeg kan ikke komme Messenger, Hotmail eller andre sikre områder. Vanligvis er denne type ting er nettstedet det selv eller din ISP og normall går unna i 24-48hrs. Det er om det er akkurat det området, hvis den andre er det mer likly å være din PC. Gi oss beskjed.
vel min søster skrånende selv logge inn Jeg har slått brannmuren av også, og er fortsatt den samme. Er det noe annet?
Old 28. Jan 2009, 12:50
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by redden137 View Post
Prøv å logge på igjen m8 med brannmuren er slått av (men ikke la det av) dersom du kan når brannmuren er slått av, youll skal gå inn i brannmurinnstillingene og lar hotmail eller behandle det som trygt
forsøkt som kompis er det samme fortsatt?
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Dead laptop - ingen tegn til liv david92363 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 4 8 oktober 2008 08:30
Cant logge inn! bradleyjoes Virus, spionprogrammer og sikkerhet 26 29 januar 2008 10:12
Windows Live Sign In Lukee12 Windows-operativsystemer 3 18 januar 2008 17:35
Kan ikke logge på ebay Buchanan Nettlesere & FTP Clients 11 9 november 2007 12:04
Hvorfor kan jeg ikke logge inn ...? markmac5 Nettlesere & FTP Clients 3 23 oktober 2007 03:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.