![]() |
|
| |||
| |||
| Hi noe rart som skjer, og litt hjelp trengs. Jeg har bare prøvd å åpne opp hotmail, og jeg kunne logge på fine. Men når noen gang jeg prøver å åpne noe det bare stater "loading". Jeg prøvde som anbefales av en venn til å laste ned mozzilla. at didnt work. Jeg så prøvde å gå gjennom "Opera" Ingenting skjer. noen forslag mm Takk Tony |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høres ut som det kan være et problem med hotmail område enn en PC, ville jeg gi 24 timer og se om det fortsatt finnes. Signering i problemer med hotmail er vanlige, spesielt på toppnivå tid.
| |||
| |||
| Ingen vennesymbol Beklager at jeg glemte å nevne dette har vært happeining nå for 2 dager |
|
| |||
| |||
| Er det bare hotmail, hva med andre e-post. Har du en Gmail-konto? Prøv andre. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv å logge på igjen m8 med brannmuren er slått av (men ikke la det av) dersom du kan når brannmuren er slått av, youll skal gå inn i brannmurinnstillingene og lar hotmail eller behandle det som trygt
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Hver måned eller så Virgin har problemer i mitt område, og jeg kan ikke komme Messenger, Hotmail eller andre sikre områder. Vanligvis er denne type ting er nettstedet det selv eller din ISP og normall går unna i 24-48hrs. Det er om det er akkurat det området, hvis den andre er det mer likly å være din PC. Gi oss beskjed. |
|
| |||
| |||
| Har du prøvd mer enn en Hotmail-konto? |
|
| |||
| |||
| Ja kompis. Jeg har forsøkt søsteren min for å prøve henne hotmail-konto, og er det samme? |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| forsøkt som kompis er det samme fortsatt? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Dead laptop - ingen tegn til liv | david92363 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 4 | 8 oktober 2008 08:30 |
| Cant logge inn! | bradleyjoes | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 26 | 29 januar 2008 10:12 |
| Windows Live Sign In | Lukee12 | Windows-operativsystemer | 3 | 18 januar 2008 17:35 |
| Kan ikke logge på ebay | Buchanan | Nettlesere & FTP Clients | 11 | 9 november 2007 12:04 |
| Hvorfor kan jeg ikke logge inn ...? | markmac5 | Nettlesere & FTP Clients | 3 | 23 oktober 2007 03:59 |
| Thread Tools | |
| |