mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-post, VoIP & IM Diskussion

Register

Hjälp! Jag kan inte logga in på min hotmail.

Reply

Thread Tools
Old 27 januari 2009, 12:16
Ledamot Gruppen

Hej något konstigt som händer och lite hjälp behövs. Jag har bara försökt att öppna hotmail och jag kan logga in böterna. Men när allt jag försöker öppna något man bara anger "lastning". Jag försökte på inrådan av en vän för att hämta mozzilla. att didnt work. Jag försökte då gå igenom "Opera"

Inget händer. några förslag tack

Tack Tony
Old 27 januari 2009, 12:18
Administrator Group

Låter som det kan vara ett problem med hotmail webbplats i stället för datorn skulle jag ge det 24hrs och se om det fortfarande existerar. Inloggning problem med hotmail är gemensamma, särskilt under högtrafik temne.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 27 januari 2009, 13:01
Ledamot Gruppen

Nr kompis ledsen att jag glömde att nämna detta har happeining nu för 2 dagar

Citat:
Ursprungligen postat av Dave Hybrid View Post
Låter som det kan vara ett problem med hotmail webbplats i stället för datorn skulle jag ge det 24hrs och se om det fortfarande existerar. Inloggning problem med hotmail är gemensamma, särskilt under högtrafik temne.
Old 27 januari 2009, 13:35
Administrator Group

Är det bara hotmail, vad händer med andra e-post. Har du ett Gmail-konto? Prova andra.
Old 27 januari 2009, 13:35
Givargruppen

Prova att logga in igen M8 med brandväggen avstängd (men dont lämna bort) om du kan när brandväggen är inaktiverad youll behöver gå in i brandväggens inställningar och låt hotmail eller behandla det som en säker

En dator en gång slog mig i schack
Men det var ingen match för mig på kick boxning.

Mitt System: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Moderkort:
ASUS a8n SLI Deluxe
RAM Minne:
2gb Corsair XMS PC3200 platium
Grafikkort (s):
8800gts o / c
Ljudkort:
Creative SoundBlaster 4
Hårddisk (s):
1x 80 GB 2x 250GB
Optisk enhet (er):
1x Sony DVD-RAM-enhet 1xphillips dv
Mål / PSU:
700w moduler psu
Kylning:
luft
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 27 januari 2009, 13:40
Administrator Group

Varje månad eller så Virgin har i mitt område och jag kan inte få messenger, hotmail eller andra säkra platser. Normalt denna typ av grejer är hemsidan det är själv eller din ISP och normall går undan i 24-48hrs. Det är om det är just den webbplatsen, om det är andra det är mer likly till din dator. Låt oss veta.
Old 27 januari 2009, 13:59
Givargruppen

Har du provat mer än ett hotmail-konto?
Old 28 januari 2009, 12:48
Ledamot Gruppen

Ja kompis. Jag har provat min syster att prova hennes hotmail-konto och är samma?
Old 28 januari 2009, 12:50
Ledamot Gruppen

Citat:
Ursprungligen postat av Dave Hybrid View Post
Varje månad eller så Virgin har i mitt område och jag kan inte få messenger, hotmail eller andra säkra platser. Normalt denna typ av grejer är hemsidan det är själv eller din ISP och normall går undan i 24-48hrs. Det är om det är just den webbplatsen, om det är andra det är mer likly till din dator. Låt oss veta.
och min syster cant ens logga in Jag har aktiverat brandväggen avstängd så väl och är fortfarande den samma. är det något annat?
Old 28 januari 2009, 12:50
Ledamot Gruppen

Citat:
Ursprungligen postat av redden137 View Post
Prova att logga in igen M8 med brandväggen avstängd (men dont lämna bort) om du kan när brandväggen är inaktiverad youll behöver gå in i brandväggens inställningar och låt hotmail eller behandla det som en säker
försökt att matte är samma fortfarande?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.