![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej något konstigt som händer och lite hjälp behövs. Jag har bara försökt att öppna hotmail och jag kan logga in böterna. Men när allt jag försöker öppna något man bara anger "lastning". Jag försökte på inrådan av en vän för att hämta mozzilla. att didnt work. Jag försökte då gå igenom "Opera" Inget händer. några förslag tack Tack Tony |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Låter som det kan vara ett problem med hotmail webbplats i stället för datorn skulle jag ge det 24hrs och se om det fortfarande existerar. Inloggning problem med hotmail är gemensamma, särskilt under högtrafik temne.
| |||
| |||
| Nr kompis ledsen att jag glömde att nämna detta har happeining nu för 2 dagar |
|
| |||
| |||
| Är det bara hotmail, vad händer med andra e-post. Har du ett Gmail-konto? Prova andra. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prova att logga in igen M8 med brandväggen avstängd (men dont lämna bort) om du kan när brandväggen är inaktiverad youll behöver gå in i brandväggens inställningar och låt hotmail eller behandla det som en säker
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Varje månad eller så Virgin har i mitt område och jag kan inte få messenger, hotmail eller andra säkra platser. Normalt denna typ av grejer är hemsidan det är själv eller din ISP och normall går undan i 24-48hrs. Det är om det är just den webbplatsen, om det är andra det är mer likly till din dator. Låt oss veta. |
|
| |||
| |||
| Har du provat mer än ett hotmail-konto? |
|
| |||
| |||
| Ja kompis. Jag har provat min syster att prova hennes hotmail-konto och är samma? |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| försökt att matte är samma fortfarande? |