![]() |
|
| |||
| |||
| Please nogen, der kan rådgive mig, jeg for nylig sendte en email til en såkaldt ven med billeder vedlagt. En besked kom tilbage fortalte mig, at jeg var blevet spammet og lagt på en sort liste! Jeg var lidt chokeret, og da jeg nævnte det til mine venner mand på skype jeg fik at vide, at deres e-mail var ikke fungerer på grund af dem flyttegods. Det lyder lidt mistanke til mig, så har de til fysisk at sætte mig på en sort liste som spam for at dette kan ske, eller kan dette ske på grund af dem flyttegods? Jeg troede, din e-mail-adresse stadig fungerede, selv om du er på farten, fordi du kan få adgang til den overalt. Jeg er kun spørge, så jeg kender score og holde op med at e-maile dem, hvis de dont vil have mig til. Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad var den præcise besked, du har modtaget? og fra hvilken e-mail-adresse?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror, du kan tage det ABIT personligt hvad nøjagtige spam var det ligesom Phil spurgte, Thats et godt give væk af, hvorvidt de er blevet hacket eller ej, jeg mener de selv kunne, uden at mærke har en virus udsende flere e-mails, det sker for mange af mine venner men du har ret, hvorfor deres email ikke fungerer på grund af flyttegods, jeg dont kende
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Tak for at komme tilbage til mig, jeg tager det lidt personligt, fordi jeg brugte nytår med dem i Amsterdam, så var lidt miffed. Jeg tror, hvis det blev spammet det ville stadig ved at dukke op i deres e-mail-system, men i spam sektion, hvis de har en. Se nedenfor for nøjagtig besked, minus e-mail-adresse og IP: Beklager, men vi var ude af stand til at levere din besked til følgende adresse. Fjernvært sagde: 548 Din IP i øjeblikket er opført i SpamFilter internetudbyders Distributed blackliste. Se venligst http://www.logsat.com/SFDB/why.asp for detaljer. [BODY] I øvrigt vil jeg logget på ovenstående, og det sagde de ikke kunne fortælle mig, hvorfor det var blevet sat til spam. Jeg plejede at være i stand til at sende e-mail's til deres adresse ingen problem og jeg har også forsøgt at sende mig e-mails uden billeder, hvis de var for stort! Tak SisBal |
|
| |||
| |||
| jeg misforstået dig besked, før jeg tænkte u betydet de sendt dig spam ret så grundlæggende du er blevet markeret som spam Jeg tror ikke, det blev gjort med vilje af dine venner så id tage det let, at få arbejdet op over sådanne ting er ikke sundt Kontakt din internetudbyder, og de vil fjerne dig fra den sorte liste i henhold til det link, du gav. im ikke sikker på, om spam filter til din ISP eller dine venner, lyder som sin yours så dine venner mest sandsynlige er ikke engang klar over det, der sker, medmindre du har sagt men Take it easy, et skridt ad gangen hoppes til konklusioner vil kun alder os
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| En fire hjul passer kaldet Gina. | alex | Off Topic Discussion | 5 | 17th May 2008 00:26 |
| Hvad er det hedder? | MySlowQuietLife | Web Design, Hosting & SEO | 11 | 8 februar 2008 03:26 |
| Jeg gør en bevægelse kaldet-Hacker | cheesepuff | Off Topic Discussion | 11 | 2 februar 2008 00:57 |
| Skolemateriale kaldte mig om Harry Potter | dbuske | Off Topic Discussion | 1 | 18 juli 2007 09:24 |
| Thread Tools | |
| |