vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu

Register

Apua, olen ollut roskapostia tulvisikin on ns kaverille!

Reply

Thread Tools
Old 11 helmikuu 2008, 22:47
Uusi Jäsen

Voisimmeko joku neuvoa minua, olen äskettäin lähettänyt sähköpostia ns kaverille kuvia liitteenä.

Viesti palasi kertoo minulle, että minulla oli ollut roskapostia tulvisikin ja saatettu musta lista! Olin hieman järkyttynyt ja kun mainitsin sen ystäväni aviomies on skype Minulle kerrottiin, että sähköposti ei toimi vuoksi ne liikkuvat talossa.

Tämä kuulostaa hieman epäilevät minua niin he ovat fyysisesti asettaa minut mustalle listalle roskapostiksi näin kävisi, vai voisiko tämä johtua niistä muuton? Luulin sähköpostiosoitteesi vielä toiminut, vaikka olet liikkeellä, koska voit käyttää sitä missä tahansa.

Olen vain kysyä, niin että tiedän, että pisteet ja pysäyttää yrittää sähköpostiin, jos ne dont halua minua.

Kiitos
Old 12 helmikuu 2008, 02:40
Rahoittajien ryhmän

Mikä oli juuri sen viestin, olet saanut? ja mistä sähköpostiosoite?

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 12 helmikuu 2008, 03:58
Rahoittajien ryhmän

Mielestäni voit ottaa se ABIT henkilökohtaisesti

mitä tarkka roskapostia oli se, kuten Phil kysyi, thats hyvä lahjoittaa siitä, onko ne on hakkeroitu tai ei, tarkoitan he voisivat itse huomaakaan on virus lähettää useita sähköposteja, se tapahtuu monet ystävistäni

mutta olet oikeassa, miksi heidän sähköposti ei toimi asianmukaisesti liikkuvaa talo, i dont osata

My System: Minun

Processor (s):
AMD Athlon kahden ytimen
Emolevy:
WinFast 6600
RAM-muisti:
3gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Äänikortti:
jotkut halvat dx9 5.1
Kiintolevy (t):
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Jäähdytys:
Network / Internet:
Monitor (t):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 12 helmikuu 2008, 05:31
Uusi Jäsen

Kiitos saada takaisin minulle, otan sen vähän henkilökohtaisesti, koska olen käyttänyt uutta vuotta niiden kanssa Amsterdamissa niin oli hieman loukkaantunut. Luulisin, jos se on roskapostia tulvisikin se vielä näy niiden sähköpostijärjestelmää, mutta roskapostin osio, jos hänellä on sellainen.

Katso alla tarkka viesti, miinus sähköpostiosoite ja IP:

Anteeksi, mutta emme pystyneet toimittamaan viestisi seuraavaan osoitteeseen.

Kauko vastaanottavan sanoi: 548 IP on tällä hetkellä lueteltu SpamFilter ISP: n Distributed Blacklist. Katso http://www.logsat.com/SFDB/why.asp for details. [ELIMEN]

Olen kirjautuneena edellä mainittuihin ja se sanoi, että he eivät voi kertoa minulle, miksi se oli esittänyt roskapostia. I käytetään voi lähettää viestin niiden osoite ei ole ongelma, ja olen myös yrittänyt lähettämällä my emails ilman kuvia, jos ne ovat liian suuret!

Kiitos

SisBal
Old 12 helmikuu 2008, 06:16
Rahoittajien ryhmän

i väärin sinulle viestin ennen ajattelin u tarkoitti ne lähettänyt sinulle roskapostia

oikeus niin pohjimmiltaan olet ollut merkitty roskapostiksi

En usko, että se on tehty tarkoituksella, joita ystäväsi niin id vie se helppoa saada työskennellyt yli tällaisia asioita ei ole terveellinen

ota yhteyttä Internet-palveluntarjoajaasi ja niiden jälkeen sinut poistetaan blacklist mukaan linkkiä annoitte.

im ole varma, onko roskapostisuodattimelle on internet-palveluntarjoaja tai ystävillesi, kuulostaa se sinunkin niin ystäväsi todennäköisimmin eivät ole edes tietoisia käynnissä paitsi jos olet sanonut

mutta ota rauhallisesti, yksi askel kerrallaan esteratsastus johtopäätöksiä vain ikään meille

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.