![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Voisimmeko joku neuvoa minua, olen äskettäin lähettänyt sähköpostia ns kaverille kuvia liitteenä. Viesti palasi kertoo minulle, että minulla oli ollut roskapostia tulvisikin ja saatettu musta lista! Olin hieman järkyttynyt ja kun mainitsin sen ystäväni aviomies on skype Minulle kerrottiin, että sähköposti ei toimi vuoksi ne liikkuvat talossa. Tämä kuulostaa hieman epäilevät minua niin he ovat fyysisesti asettaa minut mustalle listalle roskapostiksi näin kävisi, vai voisiko tämä johtua niistä muuton? Luulin sähköpostiosoitteesi vielä toiminut, vaikka olet liikkeellä, koska voit käyttää sitä missä tahansa. Olen vain kysyä, niin että tiedän, että pisteet ja pysäyttää yrittää sähköpostiin, jos ne dont halua minua. Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mikä oli juuri sen viestin, olet saanut? ja mistä sähköpostiosoite?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mielestäni voit ottaa se ABIT henkilökohtaisesti mitä tarkka roskapostia oli se, kuten Phil kysyi, thats hyvä lahjoittaa siitä, onko ne on hakkeroitu tai ei, tarkoitan he voisivat itse huomaakaan on virus lähettää useita sähköposteja, se tapahtuu monet ystävistäni mutta olet oikeassa, miksi heidän sähköposti ei toimi asianmukaisesti liikkuvaa talo, i dont osata
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Kiitos saada takaisin minulle, otan sen vähän henkilökohtaisesti, koska olen käyttänyt uutta vuotta niiden kanssa Amsterdamissa niin oli hieman loukkaantunut. Luulisin, jos se on roskapostia tulvisikin se vielä näy niiden sähköpostijärjestelmää, mutta roskapostin osio, jos hänellä on sellainen. Katso alla tarkka viesti, miinus sähköpostiosoite ja IP: Anteeksi, mutta emme pystyneet toimittamaan viestisi seuraavaan osoitteeseen. Kauko vastaanottavan sanoi: 548 IP on tällä hetkellä lueteltu SpamFilter ISP: n Distributed Blacklist. Katso http://www.logsat.com/SFDB/why.asp for details. [ELIMEN] Olen kirjautuneena edellä mainittuihin ja se sanoi, että he eivät voi kertoa minulle, miksi se oli esittänyt roskapostia. I käytetään voi lähettää viestin niiden osoite ei ole ongelma, ja olen myös yrittänyt lähettämällä my emails ilman kuvia, jos ne ovat liian suuret! Kiitos SisBal |
|
| |||
| |||
| i väärin sinulle viestin ennen ajattelin u tarkoitti ne lähettänyt sinulle roskapostia oikeus niin pohjimmiltaan olet ollut merkitty roskapostiksi En usko, että se on tehty tarkoituksella, joita ystäväsi niin id vie se helppoa saada työskennellyt yli tällaisia asioita ei ole terveellinen ota yhteyttä Internet-palveluntarjoajaasi ja niiden jälkeen sinut poistetaan blacklist mukaan linkkiä annoitte. im ole varma, onko roskapostisuodattimelle on internet-palveluntarjoaja tai ystävillesi, kuulostaa se sinunkin niin ystäväsi todennäköisimmin eivät ole edes tietoisia käynnissä paitsi jos olet sanonut mutta ota rauhallisesti, yksi askel kerrallaan esteratsastus johtopäätöksiä vain ikään meille
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |