mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP & IM Overleg

Register

Help, ik heb gespamd met een zogenaamde vriend!

Reply

Thread Tools
Old 11 februari 2008, 22:47
Nieuw Lid Fractie

Default Help, ik heb gespamd met een zogenaamde vriend!

Please kan iemand mij adviseren, Ik heb onlangs een e-mail verstuurd naar een zogenaamde vriend met foto's bijgevoegd.

Een bericht terug kwam me te vertellen dat ik was spam en op een zwarte lijst! Ik was een beetje geschrokken en toen ik noemde het aan mijn vrienden man op skype Ik kreeg te horen dat hun e-mail is niet te wijten aan hun verhuizing.

Dit klinkt een beetje vermoeden dat me zo hebben zij van fysiek me op een zwarte lijst als spam om dit te laten gebeuren, of kan dit gebeuren als gevolg van hun verhuizing? Ik dacht dat je e-mailadres nog werkte ook als je in beweging want je kunt het vanaf elke locatie.

Ik ben alleen vragen zodat ik weet dat de gast en stoppen probeerde te e-mailen of ze niet willen mij.

Bedankt
Old 12 feb 2008, 02:40
Donor Groep

Wat was de exacte bericht ontvangen? en vanaf welk e-mailadres?

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 12 februari 2008, 03:58
Donor Groep

Ik denk dat je kan nemen van het abit persoonlijk

wat exacte spam was het Phil gevraagd, thats a good weggeven over de vraag of ze zijn gehackt of niet, ik bedoel ze zelf kunnen, zonder te merken hebben een virus versturen van meerdere e-mails, dan gebeurt er met veel van mijn vrienden

maar u heeft gelijk, waarom hun e-mail werkt niet als gevolg van verhuizing, i dont know

Mijn Systeem: Van mij

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moederbord:
WinFast 6600
RAM Geheugen:
3Gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Sound Card:
sommige goedkope DX9 5.1
Hard Drive (s):
Optische Drive (s):
Case / PSU:
Koeling:
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
CIBOX 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 12 februari 2008, 05:31
Nieuw Lid Fractie

Thanks for getting back to me, ik neem het wel een beetje persoonlijk, want ik besteed Nieuwe Jaar met hen in Amsterdam zo was een beetje miffed. Ik denk dat als het was gespamd zou nog steeds in hun e-mail systeem, maar in de spam afdeling, indien zij hebben.

Zie hieronder voor de juiste boodschap, minus e-mailadres en IP:

Sorry, we waren niet in staat om uw bericht naar het volgende adres.

Remote host zei: 548 Uw IP is momenteel opgenomen in spamfilter ISP's Distributed zwarte lijst. Zie http://www.logsat.com/SFDB/why.asp voor meer informatie. [FORUM]

Overigens ben ik ingelogd op het bovenstaande en zij zeiden dat ze niet kon mij vertellen waarom zij had gebracht spam. Ik gebruikte om te kunnen verzenden van e-mail's aan hun adres geen probleem en ik heb ook geprobeerd mijn e-mails versturen zonder dat de afbeeldingen in het geval ze waren te groot!

Bedankt

SisBal
Old 12 februari 2008, 06:16
Donor Groep

i verkeerd je bericht voordat ik dacht dat u betekende dat ze heeft je spam

rechts, dus in principe aan u is gemarkeerd als spam

Ik denk niet dat het gebeurde doelbewust door uw vrienden zodat id take it easy, getting werkte meer dan zulke dingen is niet gezond

Neem contact op met uw ISP en zij zullen u verwijderen uit de blacklist volgens de link die je gaf.

im niet zeker of het spam-filter is voor uw internetprovider of uw vrienden, klinkt als de jouwe, zodat je vrienden waarschijnlijk niet eens weten dat er aan de hand is, tenzij u hebt gezegd

maar neem het rustig aan, een stap op een moment springen tot conclusies zal alleen leeftijd ons

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Een vier wielen pak genaamd Gina. linasita Off Topic Discussie 5 17 jun 2008 00:26
Wat is dat voor de naam? MySlowQuietLife Web Design, Hosting & SEO 11 8 feb 2008 03:26
Ik ben een beweging genaamd-Hacker cheesepuff Off Topic Discussie 11 De 2 februari 2008 00:57
Scholastic belde me over Harry Potter dbuske Off Topic Discussie 1 18 jul 2007 09:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.