![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Vennligst kan noen råd Jeg sendte nylig en e-post til en såkalt venn med bilder vedlagt.
En melding kom tilbake fortelle meg at jeg hadde vært spammed og sette på en svart liste! Jeg ble litt sjokkert, og når jeg nevnte det til mine venner mann på skype Jeg ble fortalt at deres e-post ble ikke fungerer på grunn av dem flytting. Dette høres litt mistanke til meg så gjør de må fysisk sette meg på en svarteliste som spam for dette skal skje, eller kunne dette skje på grunn av dem flytting? Jeg trodde at e-postadressen din fortsatt jobbet selv om du er på farten, fordi du kan få tilgang til den fra hvor som helst. Jeg bare spør, slik at jeg vet poengsummen og slutte å prøve å e dem hvis de ikke ønsker meg til. Takk |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hva var akkurat den meldingen du har mottatt? og fra hvilken e-postadresse?
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg tror du kan ta det abit personlig
hva eksakt spam var det å phil spurt, dvs et godt gi bort med hensyn til om de har blitt hacket eller ikke, jeg mener de selv kan uten å merke har et virus sender ut flere e-postadresser, det skjer med mange av mine venner men du har rett, hvorfor e fungerer ikke på grunn av flytting, jeg dont vite
|
|
|
|||
|
|||
|
Takk for å komme tilbake til meg, jeg tar det litt personlig, ettersom jeg tilbrakte nyttår med dem i Amsterdam så var litt miffed. Jeg antar at hvis det var spammed ville det fremdeles vises i e-system, men i spam-delen hvis de har en.
Se nedenfor for nøyaktig melding, minus e-postadresse og IP: Beklager, vi kunne ikke levere meldingen til følgende adresse. Ekstern vert sagt: 548 Din IP er i dag oppført i SpamFilter ISP's Distributed svarteliste. Se http://www.logsat.com/SFDB/why.asp for detaljer. [BODY] Forresten, jeg er logget på ovenfor, og det sa de ikke kunne fortelle meg hvorfor det hadde blitt satt til spam. Jeg pleide å være i stand til å sende e-post står til deres adresse ikke noe problem, og jeg også prøvd å sende meg e-post uten bilder, i tilfelle de var for stor! Takk SisBal |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg misread du meldingen før jeg trodde u mente de sendte spam
høyre, slik utgangspunktet du har blitt merket som spam Jeg tror ikke det ble gjort purposely av dine venner så id ta det med ro, få jobbet opp over slike ting er ikke sunt Kontakt ISP og de blir fjernet fra svarteliste ifølge linken du ga. im ikke sikker på om søppelpostfilter for din ISP eller dine venner, høres bli ditt, slik at vennene dine mest sannsynlig ikke selv klar over dette skjer med mindre du har sagt men ta det rolig, ett skritt om gangen hoppe til konklusjoner bare alder oss