![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har lige fået en ny pc ... (Var det tid til det). Jeg har brug for at flytte alle mine Outlook Express e-mail fra den gamle PC til den nye en .. Alle kan hjælpe? (I ved, hvordan man flytter mapper, men jeg ved ikke, hvordan du kopierer signaturer, regler, indstillinger og kontakter) :) |
|
| |||
| |||
| Citat:
Du vil være i stand til at kopiere de kontakter med følgende trin: Filer>> Export>> Adressekartotek>> Tekstfil>> Comma Separated Value>> Eksporter>> Gennemse>> Gem denne fil med det navn, du ønsker>> Udfør |
|
| |||
| |||
| Tak for dit forslag. Jeg fandt også, Outlook Express Backup Genie http://www.amicutilities.com/outlook-express-backup der gør jobbet rigtigt og hurtigt. Jeg vil forsøge dem ud af mere og derefter købe en! : D |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Outlook (2007): Sådan pakkes e-mail-adresser? | gcowett | Office Suites & Applications | 0 | 8 juni 2009 03:02 |
| Outlook 2007 Email søgefunktionen | kevvyb | Office Suites & Applications | 2 | 24 marts 2009 12:27 |
| Outlook Express indstillinger | jamie2k8 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 1 | 22 juni 2008 13:40 |
| Orange fsmail.net email Outlook indstillinger | chrisleech11 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 8 | 15 februar 2008 10:01 |
| Outlook 2003 - e-mail tom | macarmela16 | Office Suites & Applications | 6 | 26 juli 2007 12:48 |
| Thread Tools | |
| |