vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu

Register

Apua tarvitaan varmuuskopioimalla Outlook sähköpostikansioita ja asetukset

Reply

Thread Tools
Old 24 kesäkuu 2007, 02:28
Uusi Jäsen

Thumbs up Apua tarvitaan varmuuskopioimalla Outlook sähköpostikansioita ja asetukset

Olen juuri saanut uuden PC ... (Oli aika sen). Minun täytyy siirtää kaikki Outlook Express sähköpostia vanhan pc tähän uuteen .. Kuka tahansa voi auttaa? (Tiedän, miten siirtää kansioita, mutta en tiedä, miten voit kopioida allekirjoituksia, säännöt, asetukset ja yhteystiedot)

:)
Old 29 kesäkuu 2007, 21:52
Jäsen

Default Apua tarvitaan varmuuskopioimalla Outlook sähköpostikansioita ja asetukset

Quote:
Originally Posted by Paros View Post
Olen juuri saanut uuden PC ... (Oli aika sen). Minun täytyy siirtää kaikki Outlook Express sähköpostia vanhan pc tähän uuteen .. Kuka tahansa voi auttaa? (Tiedän, miten siirtää kansioita, mutta en tiedä, miten voit kopioida allekirjoituksia, säännöt, asetukset ja yhteystiedot)

:)
Hi Paros,
Voit kopioida yhteystiedot kanssa seuraavasti:
Arkisto>> Export>> Osoitekirja>> Teksti Tiedosto>> Comma Separated Value>> Export>> Selaa>> Tallenna tiedosto haluamasi nimi>> Maali
Old 13 heinäkuu 2007, 08:11
Uusi Jäsen

Lightbulb Apua tarvitaan varmuuskopioimalla Outlook sähköpostikansioita ja asetukset

Kiitos ehdotuksestasi. Huomasin myös, Outlook Express Backup Genie http://www.amicutilities.com/outlook-express-backup joka ei työn oikein ja nopeasti. Aion kokeilla niitä lisää ja sitten ostaa!

: D
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Outlook (2007): Miten Uuteöljyt sähköpostiosoitteita? gcowett Office Suites & Applications 0 8. Jun 2009 03:02
Outlook 2007 Email Search Tehtävä kevvyb Office Suites & Applications 2 24th Mar 2009 12:27
Outlook Expressin asetukset jamie2k8 Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 1 22. kesäkuu 2008 13:40
Orange fsmail.net email näkymät asetukset chrisleech11 Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 8 15th Feb 2008 10:01
Outlook 2003 - sähköposti tyhjä macarmela16 Office Suites & Applications 6 26. Jul 2007 12:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.