mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

Hjelp nødvendig med sikkerhetskopiere Outlook e-mapper og innstillinger

Reply

Thread Tools
Old 24 juni 2007, 02:28
New Member Group

Thumbs up Hjelp nødvendig med sikkerhetskopiere Outlook e-mapper og innstillinger

Jeg har akkurat fått en ny PC ... (Var det tid for det). Jeg trenger å flytte alle mine Outlook Express e-post fra den gamle PCen til den nye en .. Alle kan hjelpe? (Jeg vet hvordan du skal flytte mapper, men jeg vet ikke hvordan du kopierer signaturer, regler, innstillinger og kontakter)

:)
Old 29 juni 2007, 21:52
Medlem Group

Default Hjelp nødvendig med sikkerhetskopiere Outlook e-mapper og innstillinger

Sitat:
Originally Posted by Paros View Post
Jeg har akkurat fått en ny PC ... (Var det tid for det). Jeg trenger å flytte alle mine Outlook Express e-post fra den gamle PCen til den nye en .. Alle kan hjelpe? (Jeg vet hvordan du skal flytte mapper, men jeg vet ikke hvordan du kopierer signaturer, regler, innstillinger og kontakter)

:)
Hi Paros,
Du kan kopiere kontakter med følgende:
Fil>> Export>> Adressebok>> Tekstfil>> Kommadelte Verdi>> Export>> Søk>> Lagre denne filen med navnet du ønsker>> Fullfør
Old 13 juli 2007, 08:11
New Member Group

Lightbulb Hjelp nødvendig med sikkerhetskopiere Outlook e-mapper og innstillinger

Takk for forslag. Jeg har også funnet Outlook Express Backup ånden http://www.amicutilities.com/outlook-express-backup som gjør jobben riktig og raskt. Jeg skal prøve dem ut mer og kjøpe en!

: D
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Outlook (2007): Slik pakker du ut e-postadresser? gcowett Office Suites & Applications 0 8 juni 2009 03:02
Outlook 2007 Epost Søkefunksjon kevvyb Office Suites & Applications 2 24 mars 2009 12:27
Outlook Express-innstillinger jamie2k8 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 1 22 juni 2008 13:40
Orange fsmail.net e outlook innstillinger chrisleech11 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 8 15 februar 2008 10:01
Outlook 2003 - email blank macarmela16 Office Suites & Applications 6 26 juli 2007 12:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.