![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har akkurat fått en ny PC ... (Var det tid for det). Jeg trenger å flytte alle mine Outlook Express e-post fra den gamle PCen til den nye en .. Alle kan hjelpe? (Jeg vet hvordan du skal flytte mapper, men jeg vet ikke hvordan du kopierer signaturer, regler, innstillinger og kontakter) :) |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Du kan kopiere kontakter med følgende: Fil>> Export>> Adressebok>> Tekstfil>> Kommadelte Verdi>> Export>> Søk>> Lagre denne filen med navnet du ønsker>> Fullfør |
|
| |||
| |||
| Takk for forslag. Jeg har også funnet Outlook Express Backup ånden http://www.amicutilities.com/outlook-express-backup som gjør jobben riktig og raskt. Jeg skal prøve dem ut mer og kjøpe en! : D |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Outlook (2007): Slik pakker du ut e-postadresser? | gcowett | Office Suites & Applications | 0 | 8 juni 2009 03:02 |
| Outlook 2007 Epost Søkefunksjon | kevvyb | Office Suites & Applications | 2 | 24 mars 2009 12:27 |
| Outlook Express-innstillinger | jamie2k8 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 1 | 22 juni 2008 13:40 |
| Orange fsmail.net e outlook innstillinger | chrisleech11 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 8 | 15 februar 2008 10:01 |
| Outlook 2003 - email blank | macarmela16 | Office Suites & Applications | 6 | 26 juli 2007 12:48 |
| Thread Tools | |
| |