mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-post, VoIP & IM Diskussion

Register

Hjälp behövs med säkerhetskopiering av Outlook e-mappar och inställningar

Reply

Thread Tools
Old 24 juni 2007, 02:28
New Member Group

Thumbs up Hjälp behövs med säkerhetskopiering av Outlook e-mappar och inställningar

Jag har precis fått en ny dator ... (Var det dags för det). Jag måste flytta alla mina Outlook Express e-post från den gamla datorn till den nya en .. Alla kan hjälpa till? (Jag vet hur man flyttar mappar, men jag vet inte hur man kan kopiera signaturer, regler, inställningar och kontakter)

:)
Old 29 juni 2007, 21:52
Ledamot Gruppen

Default Hjälp behövs med säkerhetskopiering av Outlook e-mappar och inställningar

Citat:
Ursprungligen postat av Paros View Post
Jag har precis fått en ny dator ... (Var det dags för det). Jag måste flytta alla mina Outlook Express e-post från den gamla datorn till den nya en .. Alla kan hjälpa till? (Jag vet hur man flyttar mappar, men jag vet inte hur man kan kopiera signaturer, regler, inställningar och kontakter)

:)
Hej Paros
Du kommer att kunna kopiera kontakterna med följande steg:
Arkiv>> Exportera>> Adressbok>> Textfil>> Comma Separated Value>> Export>> Bläddra>> Spara denna fil med det namn du vill ha>> Mål
Old 13 juli 2007, 08:11
New Member Group

Lightbulb Hjälp behövs med säkerhetskopiering av Outlook e-mappar och inställningar

Tack för era förslag. Jag upptäckte också Outlook Express Backup Genie http://www.amicutilities.com/outlook-express-backup som gör jobbet rätt och snabbt. Jag kommer att försöka sig på mer och sedan köpa en!

: D
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Outlook (2007): Hur Extrahera e-postadresser? gcowett Office Suites & Applications 0 8 juni 2009 03:02
Outlook 2007 E-post Sökfunktion kevvyb Office Suites & Applications 2 24 mars 2009 12:27
Utkikexpress inställningar jamie2k8 E-post, VoIP & IM Diskussion 1 22 juni 2008 13:40
Orange fsmail.net e Outlook inställningar chrisleech11 E-post, VoIP & IM Diskussion 8 15 februari 2008 10:01
Outlook 2003 - e-post tom macarmela16 Office Suites & Applications 6 26 juli 2007 12:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.