![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har precis fått en ny dator ... (Var det dags för det). Jag måste flytta alla mina Outlook Express e-post från den gamla datorn till den nya en .. Alla kan hjälpa till? (Jag vet hur man flyttar mappar, men jag vet inte hur man kan kopiera signaturer, regler, inställningar och kontakter) :) |
|
| |||
| |||
| Citat:
Du kommer att kunna kopiera kontakterna med följande steg: Arkiv>> Exportera>> Adressbok>> Textfil>> Comma Separated Value>> Export>> Bläddra>> Spara denna fil med det namn du vill ha>> Mål |
|
| |||
| |||
| Tack för era förslag. Jag upptäckte också Outlook Express Backup Genie http://www.amicutilities.com/outlook-express-backup som gör jobbet rätt och snabbt. Jag kommer att försöka sig på mer och sedan köpa en! : D |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Outlook (2007): Hur Extrahera e-postadresser? | gcowett | Office Suites & Applications | 0 | 8 juni 2009 03:02 |
| Outlook 2007 E-post Sökfunktion | kevvyb | Office Suites & Applications | 2 | 24 mars 2009 12:27 |
| Utkikexpress inställningar | jamie2k8 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 1 | 22 juni 2008 13:40 |
| Orange fsmail.net e Outlook inställningar | chrisleech11 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 8 | 15 februari 2008 10:01 |
| Outlook 2003 - e-post tom | macarmela16 | Office Suites & Applications | 6 | 26 juli 2007 12:48 |
| Thread Tools | |
| |