![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle sammen. Jeg har ved et uhell slettet passordet mitt, og jeg har glemt svaret på det hemmelige spørsmålet, så nå kan jeg ikke få tilgang til min e-postkonto. Microsoft gir meg et generelt svar hver gang. Jeg trenger virkelig denne kontoen, slik at du oppretter en annen er ute av spørsmålet. alle mine kontakter bruke den gamle adressen. behage hjelpe. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du må kontakte M / soft eller følge mistet passordet henting system hotmail.
| |||
| |||
| Hvor nøyaktig gjorde du slette 'ditt passord? |
|
| |||
| |||
| passordet som var lagret i auto pålogging, i ukontrollert det ved en feiltakelse. Jeg var klikke musen litt for fort. m / soft er et håpløst tilfelle all hjelp er ubrukelig alle generiske .......... klikker på denne linken hvis denne og klikk på denne lenken dersom det. ingen virkelig person leser bare datamaskinen robot som heter Max. |
|
| |||
| |||
| Kort for å prøve å gjette det du har ingen andre valg enn å gå gjennom vanlig henting kanaler. |
|
| |||
| |||
| Systemgjenoppretting fungerer kanskje? |
|
| |||
| |||
| prøvd det, ingen resultater ...................... Jeg antar hotmail å være sin egen enhet |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gjorde når du registrerte deg bruke en alternativ e-postadresse? Hvis så er den eneste måten å gjenopprette kontoen din ved å sende informasjon til den
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Firefox autosaves lagret passord uansett - har du prøvd å lete i Sikkerhet -> Lagrede passord?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Bruke Hotmail i Outlook | Hjelp | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 5 | 23 mars 2009 15:51 |
| Hjelp! Jeg kan ikke logge på min hotmail. | tolet | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 11 | 28 januar 2009 15:35 |
| Hotmail etter instaling AVG 8.0 | mpenney | Nettlesere & FTP Clients | 8 | 14 april 2008 05:30 |
| Firefox Hotmail Add-on | mrdaveyk | Nettlesere & FTP Clients | 4 | 11 februar 2008 12:30 |
| Problemet med hotmail | Nader | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 9 oktober 2007 16:13 |
| Thread Tools | |
| |