![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hej alla.
Jag har av misstag bort mitt lösenord och jag har glömt svaret på den hemliga frågan, så nu kan jag inte logga in på mitt e-postkonto. Microsoft ger mig ett generiskt svar varje gång. Jag behöver verkligen det här kontot, så att skapa ett annat är uteslutet. alla mina kontakter använder den gamla adressen. vänligen hjälp. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Du måste kontakta M / mjukt eller följa förlorat lösenord hämtning i hotmail.
|
|||
|
|||
|
Hur gjorde du "radera" ditt lösenord?
|
|
|
|||
|
|||
|
lösenordet sparades i auto logga in, i unchecked det av misstag. Jag var klicka lite för fort.
m / mjuk är ett hopplöst fall all hjälp är meningslöst alla generiska .......... klicka på denna länk om detta och klickar på denna länk om det. någon verklig person som bara läser datorn robot som heter Max. |
|
|
|||
|
|||
|
Kort för att försöka gissa det du har inget annat val än att gå via de vanliga hämtning kanaler.
|
|
|
|||
|
|||
|
Systemåterställning kan fungera?
|
|
|
|||
|
|||
|
försökt att inga resultat ...................... Jag antar hotmail är en egen enhet
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Gjorde när du registrerade dig använda en alternativ e-postadress? Om så det är det enda sättet att återställa ditt konto genom att skicka information till den
Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Firefox autosaves lagrade lösenord oberoende - har du försökt att leta under Säkerhet -> Sparade lösenord?
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "
Mitt System: 日夏子
|