![]() |
|
| |||
| |||
| Nylig jeg kom hjem fra en rejse, og selv kontrollere min Hotmail-konto, så en e-mail i min indbakke, der kom fra mig selv! Efter åbning af e-mail og kontrol af header, jeg så, at denne e-mail var blevet sendt til hver kontakt i min Hotmail-adressekartotek. Tilsyneladende nogen havde hacket min e-mail-konto og derefter sendte en spam e-mail. Jeg har et par spørgsmål. Første, hvordan kan dette ske, og for det andet er jeg sikker at bruge denne konto efter ændre mit password til noget langt sværere at hacke? Jeg har allerede informeret dem, som spam gik ud til, at de ikke skal gå til nogen af de links i e-mailen, og at det for øjeblikket de bør slette alle e-mail fra Hotmail-adresse uden at åbne den. Jeg har oprettet en ny Gmail-adresse for tiden. Den virkelige bummer her er, at min Hotmail-adresse var et betalt abonnement konto, og det irriterer mig, at jeg kan være nogle penge, fordi nu er jeg bange for at bruge denne e-mail-konto længere. Tak, JodyM |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skift din adgangskode til nogle ting anstændigt.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
der er softwere, der kan knække passwords, men ikke kan slå bogstaver / tal blandet
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ændring af password er en god idé. Men p @ Ssw0Rd ville være lige så svært at slå, og det ville faktisk være muligt at huske (i det mindste for mig). Mest crackere give op efter at de har været igennem alle de fælles korte ord. Gå videre til en anden. Mere af et problem kan være, hvis de har taget din adressebog, som de nu kan spam med andre e-mail-konti, vel vidende, at alle adresser er 'live'.
|
| |||
| |||
| Jeg har fået en ny hacker-resistent adgangskode, men jeg skal forlade min Hotmail adresse inaktive for et par uger (bortset fra lejlighedsvis kontrol indbakken) bare for at være sikker på, at hackeren har ikke været i stand til at komme tilbage i. De gode nyheder om mit AddressBook er, at jeg ikke har rigtig mange kontakter i det, og som jeg nævnte før, jeg allerede har informeret dem til at slette eventuelle yderligere e-mails fra denne adresse indtil videre. Tak for dit input. JodyM |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Må ikke bekymre dig om det. Dette er en fælles trick af spammere - de vil spoof din egen e-mail-adresse og CC det til dig selv. Hvis du ikke sende e-mail.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hvis du gør, hvad der står på denne side: http://www.spamcop.com/help_with_hea...s_hotmail.html Og derefter indsætte den fulde headere på e-mails, du fik tilsendt i en PM til mig, kan jeg nok fortælle dig, hvis det er misvisende eller ej. Må ikke indsætte det i åbne fora eller spammere vil snart få fat i det, når de trawlets de fora for e-mail-adresser.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Din Backup Solutions | platti | Drives & flytbare medier | 10 | 4. maj 2009 10:30 |
| Hotmail-konto - Hvor sandsynligt er nogen mulighed for hacke ind på min e-mail | kayl1986 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 7 | 4 marts 2009 09:41 |
| Godt Gratis Antivirus Solutions | evilfantasy | Virus, Spyware & Sikkerhed | 25 | 22. maj 2008 15:38 |
| PavBckPT.exe - har jeg været kapret? | vic66 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 16 | 2 oktober 2007 08:18 |
| Backup løsninger - rådgivning bedes | Ola | Drives & flytbare medier | 1 | 7 juni 2007 22:45 |
| Thread Tools | |
| |