![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Äskettäin tulin kotiin matkalta, ja vaikka tarkkailun minun Hotmail-tilin, Sahaajankatu sähköpostia minun postilaatikossasi että tuli itse! Avaamisen jälkeen sähköposti-ja tarkastusmenetelmiä ylätunniste, olen nähnyt, että tähän sähköpostiviestiin oli lähetetty jokaiselle yhteyttä minun Hotmail-osoitteiston. Ilmeisesti joku oli hakkeroitu minun spostitili ja sitten lähetti roskapostiblogi sähköpostitse. Minulla on pari kysymystä. Ensinnäkin, miten tämä tapahtuu, ja toiseksi, olen turvassa tämän jälkeen muuttuviin salasanani jotain paljon vaikeampaa hakata? Olen jo ilmoittanut joille roskapostin meni ulos, että ne eivät mene mihinkään linkkejä sähköpostiin ja että tällä hetkellä ne pitäisi poistaa sähköpostia, että Hotmail-osoite avaamatta sitä. Olen perustanut uuden Gmail-osoitteen toistaiseksi. Todellinen bummer tässä on se, että minun Hotmail-osoite oli maksettava merkintähinta huomioon, ja se ärsyttää minua siitä, että saan olla hieman rahaa, koska olen nyt pelkää käyttää tätä spostitili enää. Kiitos, JodyM |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vaihda salasana jossain asia ihmisarvoista.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
on softwere, joka voi murtaa salasanoja, mutta ei voi crack numeroita / kirjaimia sekoitettu
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Salasanan vaihto on hyvä ajatus. Mutta p @ Ssw0Rd olisi yhtä vaikea murtaa, ja se todella on mahdollista muistaa (ainakin minulle). Useimmat crackers luopua, kun he ovat käyneet läpi kaikki yhteisen lyhyitä sanoja. Siirtyä toiseen. Lisää ongelma voisi olla, jos ne ovat toteuttaneet osoitekirjaasi, joita ne voivat nyt spam muiden spostitilit tietoisena siitä, että kaikki osoitteet ovat "eläviä".
|
| |||
| |||
| Minulla on uusi hakkeri-resistent salasanalla, mutta aion lähteä minun Hotmail-osoite käyttämättömänä pari viikkoa (muutoin kuin satunnaisesti tarkkailun postilaatikkoon) vain olla varma, että hakkeri ei ole päässyt sisään hyviä uutisia minun Osoitekirja on se, että minulla ei ollut kovin monia yhteyksiä, ja kuten aiemmin mainitsin, olen jo ilmoittanut ne poistaa muita sähköposteja että osoite, kunnes toisin ilmoitetaan. Thanks for your input. JodyM |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Älä siitä huoli. Tämä on yleinen temppua roskapostittajia - ne huijaavat oma sähköpostiosoitteesi ja CC sen itse. Ette lähettää sähköpostia.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jos et, mitä se sanoo tällä sivulla: http://www.spamcop.com/help_with_hea...s_hotmail.html Ja liitä koko otsikot on emails sinulla lähetetään joka PM minulle, voin ehkä kertoa sinulle, jos se on huijattu vai ei. Älä liitä se avoimen foorumeilla tai roskapostin pian saada sitä, kun he troolia foorumeissa varten sähköpostiosoitteita.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Sinun Backup Solutions | platti | Drives & Removable Media | 10 | 4. toukokuuta 2009 10:30 |
| Hotmail-tili - Miten todennäköistä on joku pystyy liian tunkeutumista minun email | kayl1986 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 7 | 4th Mar 2009 09:41 |
| Hyvä Free Antivirus Solutions | evilfantasy | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 25 | 22. toukokuuta 2008 15:38 |
| PavBckPT.exe - Olenko on kaapattu? | vic66 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 16 | 2nd Lokakuu 2007 08:18 |
| Backup ratkaisuja - Neuvoja kiitos | Ola | Drives & Removable Media | 1 | 7th Jun 2007 22:45 |
| Thread Tools | |
| |