![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Onlangs heb ik thuis kwam van een reis, en, terwijl de controle op mijn Hotmail-account, zag een e-mail in mijn inbox dat kwam uit mezelf! Na het openen van de e-mail en de controle op de kop, ik zag dat deze e-mail werd verstuurd naar alle contacten in mijn Hotmail-adresboek. Blijkbaar had iemand gehackt mijn email-account en vervolgens een spam e-mail. Ik heb een paar vragen.
Ten eerste, hoe gebeurt dit, en ten tweede ben ik veilig gebruik van deze account na het wijzigen van mijn wachtwoord naar iets veel moeilijker te hacken? Ik heb al geïnformeerd degenen aan wie de spam ging om dat ze niet naar een van de links in de e-mail en dat voor het moment moeten ze verwijderen uit een e-mailbericht dat Hotmail-adres, zonder te openen. Ik heb een nieuwe Gmail-adres op het moment. De echte luilak is hier dat mijn Hotmail-adres is een betaald abonnement rekening, en het irriteert me dat ik kan wat geld, want nu ben ik bang dat het gebruik van die e-mail account niet meer. Bedankt, JodyM |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Wijzig uw wachtwoord om sommige ding waardig.
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Citaat:
er is softwere dat kan kraken van wachtwoorden, maar niet kan kraken letters / cijfers gemengd
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Veranderen van het wachtwoord is een goed idee. Maar p @ Ssw0Rd zou net zo moeilijk te kraken en zou eigenlijk mogelijk te onthouden (althans voor mij).
Meest kraakinstallaties geven nadat zij door alle gemeenschappelijke korte woorden. Gaan naar een andere. Meer een probleem zou kunnen worden indien zij hebben genomen van uw adresboek, waarin zij kunnen nu spam met andere e-mail accounts, wetende dat alle adressen zijn 'live'.
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb een nieuwe hacker-resistent wachtwoord, maar ik ga mijn Hotmail-adres inactief voor een paar weken (anders dan af en toe controleren van de inbox) gewoon om ervoor te zorgen dat de hacker niet in staat is geweest om terug te inch Het goede nieuws over mijn adresboek is dat ik niet over heel veel contacten in en zoals ik al eerder gezegd, ik heb al op de hoogte te verwijderen elke verdere e-mailberichten van dat adres tot nader order.
Bedankt voor uw input. JodyM |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Maakt u zich geen zorgen over.
Dit is een truc van spammers - zij zal spoofberichten uw eigen e-mailadres en CC aan jezelf. U heeft geen e-mail verzenden.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Mijn Systeem: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Als je doet wat het zegt op deze pagina:
http://www.spamcop.com/help_with_hea...s_hotmail.html En plak de volledige headers van de e-mails die u hebt verzonden naar een PM naar mij, ik kan u vertellen waarschijnlijk als het gespoofde of niet. Niet plakken in de open fora of de spammers zullen binnenkort het bezit komen van wanneer zij trawlnetten de forums voor e-mail adressen.