![]() |
|
| |||
| |||
| Nylig kom jeg hjem fra en tur, og mens du sjekker min Hotmail-konto, så en e-post i innboksen min som kom fra meg! Etter åpning av e-post og sjekke overskriften, jeg så at denne e-posten hadde blitt sendt til hver kontakt i min Hotmail-adressebok. Angivelig noen hadde hacket min e-postkonto og deretter sendt ut spam e-post. Jeg har et par spørsmål. Først, hvordan virker dette skje, og andre, er jeg sikker å bruke denne kontoen etter at du endrer passordet til noe mye vanskeligere å hacke? Jeg har allerede informert de som spammeldingen gikk ut på at de ikke bør gå til noen av lenkene i e-post, og som for tiden de skal slette e-post fra Hotmail-adresse uten å åpne den. Jeg har satt opp en ny Gmail-adressen for tiden. Den virkelige bummer her er at min Hotmail-adresse var en betalt abonnement konto, og det irriterer meg at jeg kanskje ut noen penger, fordi nå er jeg redd for å bruke den e-postkontoen lenger. Takk, JodyM |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Endre passordet ditt til noen ting skikkelig.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
det er softwere som kan knekke passord, men ikke kan sprekke bokstavene / tallene blandet
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Endre passord er en god idé. Men p @ Ssw0Rd ville være like vanskelig å sprekk og vil faktisk være mulig å huske (minst for meg). Mest crackers gi opp etter at de har vært gjennom alle de vanlige korte ord. Gå videre til en annen. Mer av et problem, kan være hvis de har funnet adresseboken, som de nå kan spam med andre e-postkontoer, og vite at alle adressene er "live".
|
| |||
| |||
| Jeg har fått en ny hacker-resistent passord, men jeg skal forlate min Hotmail-adresse inaktive for et par uker (andre enn sporadisk sjekker innboksen) bare for å være sikker på hacker har ikke vært i stand til å komme tilbake i. Den gode nyheten om mitt addressbook er at jeg ikke har svært mange kontakter i det, og som nevnt før, jeg har informert dem om å slette flere e-postmeldinger fra denne adressen inntil videre. Takk for innspill. JodyM |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke bekymre deg om det. Dette er et vanlig triks for spammere - de vil forfalske din egen e-postadresse og CC det. Du ikke sende e-post.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hvis du gjør det som det står på denne siden: http://www.spamcop.com/help_with_hea...s_hotmail.html Og lim den fullstendige toppteksten på e-post du har sendt inn til en PM til meg, jeg kan sikkert fortelle deg om det er falske eller ikke. Ikke lim den inn i åpne fora eller spammere vil snart få tak i det når de tråle forum for e-postadresser.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Reservebetalingsmåte Solutions | platti | Drivere og flyttbare medier | 10 | 4 mai 2009 10:30 |
| Hotmail-konto - Hvor sannsynlig er det noen mulighet for hack til min e-post | kayl1986 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 7 | 4 mars 2009 09:41 |
| Good Gratis Antivirus Solutions | evilfantasy | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 25 | 22 mai 2008 15:38 |
| PavBckPT.exe - Har jeg blitt kapret? | vic66 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 16 | 2 oktober 2007 08:18 |
| Backup løsninger - råd vennligst | Ola | Drivere og flyttbare medier | 1 | 7 juni 2007 22:45 |
| Thread Tools | |
| |