mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

Hotmail-konto - Hvor sandsynligt er nogen mulighed for hacke ind på min e-mail

Closed Thread

Thread Tools
Old 26 juli 2008, 18:00
Ny Medlem Gruppen

Default Hotmail-konto - Hvor sandsynligt er nogen mulighed for hacke ind på min e-mail

Hvor sandsynligt er nogen mulighed for hacke ind på min e-mail.

Jeg dont kende en masse om computere og mit password er ikke let og jeg dont think so anyway.
min ex har fået fat i min e-mail og hans ven er whizz på computere han er threatning også hack i. hvordan muligt er det? er der særlige software, der kan gætte corrct adgangskode til enhver avccount. Jeg tænker på at lukke min konto, fordi dette, men så meget besvær. Jeg ved, du ikke skal gøre dette, men bruge samme adgangskode til PayPal / ebay / Photobucket alt annullerer jeg alt vhange passwords igen. eller er jeg paranoid være taknemmelig for nogle råd venligst xxx
Old 26 juli 2008, 23:13
Donor-Gruppen

Default Hotmail-konto - Hvor sandsynligt er nogen mulighed for hacke ind på min e-mail

Skift adgangskode til noget i retning af djd8722ssjf8u
Le af denne person og griner hårdt! tro mig bare le af hans trusler.
Det er muligt via centrale loggere eller brute adgangskode krakningsenheder etc men dette barn ikke får noget sted at du har en sikker adgangskode, og holde sig ajour med anti-virus, spyware, firewall osv. Hvis han vil gøre noget, han gerne af gjort det nu. hule trusler er at blive til grin på og han kan blive behandlet af politiet, hacking er klassificeret som hærværk Jeg tror
Old 27 juli 2008, 03:46
Donor-Gruppen

Også ... Hvis din ex og hans ven har Hotmail-konti, rapporterer deres trusler mod hotmail, der citerer deres e-mail-adresser ... de tager den slags meget alvorligt.

Som Kano siger .... ændre din adgangskode til noget, der ikke kunne gættet af din ex, en kombination af bogstaver og tal er godt (men dont bruge telefonnumre eller birthdates).

Med hensyn til PayPal, Ebay etc. ændre disse så godt, men ved hjælp af den samme adgangskode til alle, er som at lægge alle dine æg i en kurv og ikke en god idé.
Prøv at tænke på et password med et unikt nummer, kun kendes af dig og top og hale den med din bedstemødre initialer eller bryllup dato, der skal give dig et anstændigt niveau af sikkerhed .... jo længere password, jo bedre.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 28 juli 2008, 05:11
Redaktør Gruppen

Skift dine passwords og ignorere ham.

HES en løgner.

En ting at være sikker på, der kan bruges til at hacke en konto meget let er sikkerhedsspørgsmålet.

Hvis du har en hotmail.com konto, du behøver ikke at besvare mange andre spørgsmål for at nulstille adgangskoden, hvis du ikke har en alternativ e-mail-adresse angivet.

Bare gøre sikkerhedsspørgsmål virkelig svært at gætte, og du er sikker.

For enhver, der ikke tror mig om, hvor let hotmail.com adresse er at hacke, oprette en konto med en. Com slutter (example@hotmail.com) med ingen alternativ e-mail-adresse og en let at gætte sikkerhedsspørgsmål.

Gå til nulstille din adgangskode, og du vil blive overrasket.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 3 marts 2009, 17:26
Medlem Gruppen

Hvis han fortæller dig dette via e-mail skal du blot klikke blokere afsender eller noget i den retning ... Dont rolig, han cant hack du medmindre han kender din adgangskode bare nulstille alle dine passwords som sagt, bare sørg for det er ikke alt, der kan være let at gætte.
Old 4 marts 2009, 05:29
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af serverguy View Post
En ting at være sikker på, der kan bruges til at hacke en konto meget let er sikkerhedsspørgsmålet.

Hvis du har en hotmail.com konto, du behøver ikke at besvare mange andre spørgsmål for at nulstille adgangskoden, hvis du ikke har en alternativ e-mail-adresse angivet.

Bare gøre sikkerhedsspørgsmål virkelig svært at gætte, og du er sikker.
Meget sandt erklæring. Kayl, jeg håber dit sikkerhedsspørgsmål er ikke "Hvor har jeg graduate high school?"
Old 4 marts 2009, 09:39
Ny Medlem Gruppen

Yeh det er meget muligt, og en masse computer whizzes vil vide, hvordan du gør det
Plus der er programmer, du kan downloade til at hjælpe hack en konto!

Bedste ting at gøre, er at ændre din adgangskode til noget virkelig vanskelig, men også noget du vil huske! Og du skal ikke bruge den samme adgangskode til alle konti! Det er ikke klistret stads.
Old 4 marts 2009, 09:41
Donor-Gruppen

Did you guys tjekke datoen for det oprindelige indlæg?

Jeg tror, han kan få løst det ved nu
Closed Thread

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.