![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Miten todennäköistä on joku pystyy liian tunkeutumista sähköpostiini. I dont tietävät paljon tietokoneita ja salasanani ei ole helppoa ja i dont think so anyway. minun ex on saanut pitää oman sähköpostiosoitteen ja hänen ystävänsä on suhahdus tietokoneissa hän on threatning liian hakata tuumaa miten mahdollista tämä on? on olemassa erityisiä ohjelmistoja, jotka voivat arvata corrct salasana mitään avccount. Olen ajatellut Päätöskurssi tilini koska tämä vaan niin paljon ongelmia. Tiedän, että teillä ei pitäisi tehdä, mutta käyttää samaa salasanaa paypal / eBay / photobucket kaiken voin peruuttaa kaikki vhange salasanoja uudelleen. Vai olenko vainoharhainen olla kiitollisia joitakin neuvoja please xxx |
|
| |||
| |||
| Vaihda salasana jotain linjausten mukaisesti djd8722ssjf8u Nauraa tämän henkilön ja nauraa kovasti! uskokaa minua vain nauraa hänen uhkia. On mahdollista kautta salakuunteluyrityksiä tai brute salasana crackers etc mutta tämä poika ei saa missään tarjota sinulle on turvallisen salasanan ja pitää ajan kanssa anti-virus, spyware, palomuuri jne. Jos hän oli aikonut tehdä mitään hän on tehnyt sen jo. Onttojen uhkia on nauroivat, ja hän voi hoitaa poliisi-, hakkerointi on luokiteltu vahingonteko uskon |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Myös ... jos ex ja hänen ystävänsä ovat Hotmail-tilit, kertomus niiden uhkia hotmail, lainata heidän sähköpostiosoitteensa ... ne toteuttavat tällainen asia melko vakavasti.
Kuten Kano sanoo .... vaihtaa salasanan, jota ei voitu arvata teidän ex yhdistelmä, jossa on kirjaimet ja numerot on hyvä (mutta dont käyttää puhelinnumeroita tai syntymäpäiviä). Mitä PayPal, Ebayssä jne. muuttaa näitä samoin, mutta käyttämällä samaa salasanaa kaikilla on kuin kaikkia munia samaan koriin ja ole hyvä ajatus. Yritä ajatella salasanan kanssa ainutkertainen numero, joka tunnetaan vain sinulle ja perata sen kanssa Grandmothers alkukirjaimet tai Hääheila, että pitäisi antaa sinulle kunnon turvallisuustason .... mitä pidempi salasana, sen parempi. My System: Etusivu Rakenna
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vaihda salasanat ja jättää hänet. Hes valehtelija. Yksi asia on varma, joita voidaan käyttää hakata tilin helposti on turvakysymystä. Jos sinulla on hotmail.com huomioon sinun ei tarvitse vastata moniin muihin kysymyksiin palauta salasana, jos sinulla ei ole vaihtoehtoista sähköpostiosoitetta määritelty. Vain tehdä turvakysymystä todella vaikea arvata ja olet turvassa. Sillä, joka ei usko minua, kuinka helppoa hotmail.com osoite on hakata, luoda tilin kanssa. Com päätteen (example@hotmail.com), joilla ei ole vaihtoehtoista sähköpostiosoitetta ja helppo arvata turvakysymystä. Siirry salasanasi vaihtoehto ja sinun pitäisi olla yllättynyt.
|
| |||
| |||
| Jos hän kertoo sinulle tämän sähköpostitse klikkaa estää lähettäjä tai jotain ... Dont hätää, hän kallistuksen hakata sinut ellei hän tietää salasanasi nollata kaikki salasanat, kuten sanottu, vain varmista, että se ei ole mitään, mikä olisi helppo arvata. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Erittäin totta julkilausuman. Kayl, toivon tietoturvariskiä Kysymys ei ole ", jossa tein valmistunut lukiosta?" |
|
| |||
| |||
| Yeh on hyvin mahdollista ja paljon tietokoneen whizzes tietää miten se tehdään Plus on olemassa ohjelmia voit ladata auttaa hakata tilin! Paras tapa on vaihtaa salasanasi jotain todella hankala, mutta myös jotain muistatte! JA eivät käytä samaa salasanaa kaikilla tileillä! Se ei ole siirappimaisuus. |
|
| |||
| |||
| Did you guys tarkistaaksesi päivämäärä alkuperäisen tekstin? Luulen, että hän on voinut ratkaista se nyt |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kun napsautat sivuston Sähköpostiosoitteisto, Oma Vanha sähköpostiosoite tulee käyttöön. Miten? | language12 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 1 | 19th Apr 2009 03:01 |
| Help! En voi kirjautua sisään minun hotmail. | tolet | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 11 | 28th Jan 2009 15:35 |
| Hotmail | dragonsse | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 8 | 23. marraskuu 2008 04:29 |
| Hotmail-tilin kaapattu - ratkaisuja? | JodyM | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 6 | 1. Jul 2008 23:48 |
| Pääseminen tai lopettaminen spostitili | atomicjenn01 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 1 | 3. helmikuu 2008 13:48 |
| Thread Tools | |
| |