vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu

Register

Hotmail-tili - Miten todennäköistä on joku pystyy liian tunkeutumista minun email

Closed Thread

Thread Tools
Old 26 heinäkuu 2008, 18:00
Uusi Jäsen

Default Hotmail-tili - Miten todennäköistä on joku pystyy liian tunkeutumista minun email

Miten todennäköistä on joku pystyy liian tunkeutumista sähköpostiini.

I dont tietävät paljon tietokoneita ja salasanani ei ole helppoa ja i dont think so anyway.
minun ex on saanut pitää oman sähköpostiosoitteen ja hänen ystävänsä on suhahdus tietokoneissa hän on threatning liian hakata tuumaa miten mahdollista tämä on? on olemassa erityisiä ohjelmistoja, jotka voivat arvata corrct salasana mitään avccount. Olen ajatellut Päätöskurssi tilini koska tämä vaan niin paljon ongelmia. Tiedän, että teillä ei pitäisi tehdä, mutta käyttää samaa salasanaa paypal / eBay / photobucket kaiken voin peruuttaa kaikki vhange salasanoja uudelleen. Vai olenko vainoharhainen olla kiitollisia joitakin neuvoja please xxx
Old 26 heinäkuu 2008, 23:13
Rahoittajien ryhmän

Default Hotmail-tili - Miten todennäköistä on joku pystyy liian tunkeutumista minun email

Vaihda salasana jotain linjausten mukaisesti djd8722ssjf8u
Nauraa tämän henkilön ja nauraa kovasti! uskokaa minua vain nauraa hänen uhkia.
On mahdollista kautta salakuunteluyrityksiä tai brute salasana crackers etc mutta tämä poika ei saa missään tarjota sinulle on turvallisen salasanan ja pitää ajan kanssa anti-virus, spyware, palomuuri jne. Jos hän oli aikonut tehdä mitään hän on tehnyt sen jo. Onttojen uhkia on nauroivat, ja hän voi hoitaa poliisi-, hakkerointi on luokiteltu vahingonteko uskon
Old 27 heinäkuu 2008, 03:46
Rahoittajien ryhmän

Myös ... jos ex ja hänen ystävänsä ovat Hotmail-tilit, kertomus niiden uhkia hotmail, lainata heidän sähköpostiosoitteensa ... ne toteuttavat tällainen asia melko vakavasti.

Kuten Kano sanoo .... vaihtaa salasanan, jota ei voitu arvata teidän ex yhdistelmä, jossa on kirjaimet ja numerot on hyvä (mutta dont käyttää puhelinnumeroita tai syntymäpäiviä).

Mitä PayPal, Ebayssä jne. muuttaa näitä samoin, mutta käyttämällä samaa salasanaa kaikilla on kuin kaikkia munia samaan koriin ja ole hyvä ajatus.
Yritä ajatella salasanan kanssa ainutkertainen numero, joka tunnetaan vain sinulle ja perata sen kanssa Grandmothers alkukirjaimet tai Hääheila, että pitäisi antaa sinulle kunnon turvallisuustason .... mitä pidempi salasana, sen parempi.

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 28 heinäkuu 2008, 05:11
Moderator Group

Vaihda salasanat ja jättää hänet.

Hes valehtelija.

Yksi asia on varma, joita voidaan käyttää hakata tilin helposti on turvakysymystä.

Jos sinulla on hotmail.com huomioon sinun ei tarvitse vastata moniin muihin kysymyksiin palauta salasana, jos sinulla ei ole vaihtoehtoista sähköpostiosoitetta määritelty.

Vain tehdä turvakysymystä todella vaikea arvata ja olet turvassa.

Sillä, joka ei usko minua, kuinka helppoa hotmail.com osoite on hakata, luoda tilin kanssa. Com päätteen (example@hotmail.com), joilla ei ole vaihtoehtoista sähköpostiosoitetta ja helppo arvata turvakysymystä.

Siirry salasanasi vaihtoehto ja sinun pitäisi olla yllättynyt.

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 3 maaliskuu 2009, 17:26
Jäsen

Jos hän kertoo sinulle tämän sähköpostitse klikkaa estää lähettäjä tai jotain ... Dont hätää, hän kallistuksen hakata sinut ellei hän tietää salasanasi nollata kaikki salasanat, kuten sanottu, vain varmista, että se ei ole mitään, mikä olisi helppo arvata.
Old 4 maaliskuu 2009, 05:29
Uusi Jäsen

Quote:
Originally Posted by serverguy View Post
Yksi asia on varma, joita voidaan käyttää hakata tilin helposti on turvakysymystä.

Jos sinulla on hotmail.com huomioon sinun ei tarvitse vastata moniin muihin kysymyksiin palauta salasana, jos sinulla ei ole vaihtoehtoista sähköpostiosoitetta määritelty.

Vain tehdä turvakysymystä todella vaikea arvata ja olet turvassa.
Erittäin totta julkilausuman. Kayl, toivon tietoturvariskiä Kysymys ei ole ", jossa tein valmistunut lukiosta?"
Old 4 maaliskuu 2009, 09:39
Uusi Jäsen

Yeh on hyvin mahdollista ja paljon tietokoneen whizzes tietää miten se tehdään
Plus on olemassa ohjelmia voit ladata auttaa hakata tilin!

Paras tapa on vaihtaa salasanasi jotain todella hankala, mutta myös jotain muistatte! JA eivät käytä samaa salasanaa kaikilla tileillä! Se ei ole siirappimaisuus.
Old 4 maaliskuu 2009, 09:41
Rahoittajien ryhmän

Did you guys tarkistaaksesi päivämäärä alkuperäisen tekstin?

Luulen, että hän on voinut ratkaista se nyt
Closed Thread

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Kun napsautat sivuston Sähköpostiosoitteisto, Oma Vanha sähköpostiosoite tulee käyttöön. Miten? language12 Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 1 19th Apr 2009 03:01
Help! En voi kirjautua sisään minun hotmail. tolet Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 11 28th Jan 2009 15:35
Hotmail dragonsse Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 8 23. marraskuu 2008 04:29
Hotmail-tilin kaapattu - ratkaisuja? JodyM Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 6 1. Jul 2008 23:48
Pääseminen tai lopettaminen spostitili atomicjenn01 Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 1 3. helmikuu 2008 13:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.