mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP & IM Overleg

Register

Hotmail-account - Hoe waarschijnlijk is iemand in staat te kappen in mijn e-mail

Closed Thread

Thread Tools
Old 26 juli 2008, 18:00
Nieuw Lid Fractie

Hoe groot is de kans iemand te kunnen inbreken in mijn e-mail.

I dont weet veel over computers en mijn wachtwoord is niet makkelijk goed i dont think so anyway.
mijn ex heeft het bezit van mijn e-mail en zijn vriend is suizen op computers is hij threatning te hack inch hoe is dit mogelijk? is er speciale software die kan raden corrct wachtwoord voor elk avccount. Ik denk aan mijn account sluiten omdat dit maar zo veel gedoe. Ik weet dat je moet dit niet doen, maar gebruiken hetzelfde wachtwoord voor paypal / ebay / Photobucket alles zeg ik alles vhange wachtwoorden opnieuw. of ben ik paranoïde dankbaar wat advies aub xxx
Old 26 juli 2008, 23:13
Donor Groep

Verander het wachtwoord om iets in de trant van djd8722ssjf8u
Lachen om deze persoon en hard lachen! geloof me gewoon lachen om zijn bedreigingen.
Het is mogelijk via toets loggers of brute wachtwoord crackers etc, maar deze jongen is niet steeds overal bieden u een veilig wachtwoord en blijf up-to-date met anti-virus, spyware, firewalls etc. Als hij gaat doen wat hij maar wil van gedaan door nu. holle bedreigingen worden lachten en hij kan worden behandeld door de politie, het hacken is aangemerkt als criminele schade denk ik
Old 27 jul 2008, 03:46
Donor Groep

Ook ... Als uw ex en zijn vriend hebben hotmail accounts, rapporteren hun bedreigingen voor Hotmail, onder vermelding van hun e-mailadressen ... zij nemen dit soort zaken heel serieus.

Zoals Kano zegt .... uw wachtwoord wijzigen naar iets dat niet kon worden geraden door je ex, een combinatie van letters en cijfers is goed (maar dont gebruik telefoonnummers of geboortedata).

Wat PayPal, Ebay enz. veranderen deze zo goed, maar met behulp van hetzelfde wachtwoord voor iedereen is, zoals al uw eieren in een mand en niet een goed idee.
Probeer te denken aan een wachtwoord met een uniek nummer, alleen bekend bij u en boven en staart met uw grootmoeders initialen of bruiloft datum, dat moet je met een fatsoenlijk niveau van veiligheid .... hoe langer het wachtwoord, hoe beter.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 28 jul 2008, 05:11
Moderator Groep

Verander uw wachtwoorden en negeert hem.

HES een leugenaar.

Een ding om er zeker van dat kan worden gebruikt voor de hack een account heel gemakkelijk is de geheime vraag.

Als u een hotmail.com account hoeft u niet te beantwoorden vele andere vragen het wachtwoord opnieuw in als u niet over een alternatief e-mailadres opgegeven.

Maak de zekerheid vraag echt moeilijk te raden en je bent veilig.

Voor iedereen die niet gelooft me op hoe gemakkelijk hotmail.com adres te hacken, maakt u een account met een. Com eindigt (example@hotmail.com) met geen alternatief e-mailadres en een makkelijk te raden veiligheid vraag.

Ga naar uw wachtwoord opnieuw optie en u zou verbaasd.

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 3 maart 2009, 17:26
Lid Fractie

Als hij vertelt u dit via e-mail klikt u op Afzender blokkeren of iets dergelijks ... Dont worry, hij cant hack je tenzij hij weet uw wachtwoord resetten van al uw wachtwoorden, zoals gezegd, let er dan op dat van haar niet iets dat gemakkelijk kan worden geraden.
Old 4 maart 2009, 05:29
Nieuw Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door serverguy View Post
Een ding om er zeker van dat kan worden gebruikt voor de hack een account heel gemakkelijk is de geheime vraag.

Als u een hotmail.com account hoeft u niet te beantwoorden vele andere vragen het wachtwoord opnieuw in als u niet over een alternatief e-mailadres opgegeven.

Maak de zekerheid vraag echt moeilijk te raden en je bent veilig.
Very true verklaring. Kayl, ik hoop dat je geheime vraag niet is "waar heb ik afgestudeerde middelbare school?"
Old 4 maart 2009, 09:39
Nieuw Lid Fractie

Yeh is het heel goed mogelijk en een heleboel computers whizzes weet hoe u dit moet doen
Plus zijn er programma's die je kunt downloaden om te helpen hack een account!

Beste om te doen is uw wachtwoord wijzigen naar iets echt lastig, maar ook iets dat je zal vergeten! EN niet gebruiken hetzelfde wachtwoord voor alle accounts! Dat is niet goo.
Old 4 maart 2009, 09:41
Donor Groep

Hebben jullie de datum van het oorspronkelijke bericht?

Ik denk dat hij kan hebben opgelost door nu
Closed Thread

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.