![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hvor sannsynlig er det noen mulighet for hack til min e-post. Jeg dont vite mye om datamaskiner og passordet mitt er ikke lett godt jeg dont overveie så allikevel. eksen min har fått tak i e-posten min og hans venn er suse på datamaskiner han threatning for hack i. hvordan mulig er dette? Er det spesiell programvare som kan gjette corrct passord for alle avccount. Jeg tenker på å stenge kontoen min fordi dette, men så mye hassle. Jeg vet at du ikke skal gjøre dette, men bruk samme passord på paypal / ebay / photobucket alt må jeg avbryte alt vhange passord igjen. Eller er jeg paranoid være takknemlig for noen råd vennligst xxx |
|
| |||
| |||
| Endre passordet til noe langs linjer med djd8722ssjf8u Le av denne personen og ler hardt! tro meg bare le av sine trusler. Det er mulig via nøkkelen loggers eller "brute passord crackere osv. men denne gutten ikke kommer noe sted gir du et sikkert passord og holde deg oppdatert anti-virus, spyware, brannmur osv. Hvis han skulle gjøre alt han hadde av gjort det nå. hul truslene er å bli ledd av, og han kan bli behandlet av politiet, hacking er klassifisert som kriminelle skade jeg tror |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Også ... hvis din ex og hans venn har hotmail-kontoer, rapportere sine trusler til Hotmail, sitering e-postadressene deres ... de tar denne typen ting ganske alvorlig.
Som kano sier .... endre passordet til noe som ikke kunne gjettes av ex, en kombinasjon av bokstaver og tall er bra (men ikke bruk telefonnumre eller birthdates). Som PayPal, Ebay etc. endre disse også, men bruker det samme passordet for alle er som å putte alle eggene i en kurv og ikke en god idé. Prøv å tenke på et passord med et unikt nummer, kjente bare til deg og toppen og hale den med bestemødre initialer eller bryllup dato, som skulle gi deg en anstendig sikkerhetsnivå .... lengre passordet jo bedre. Min System: Hjem Bygg
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Endre passord og ignorere ham. Hes en løgner. En ting å være sikker på noe som kan brukes til å hacke en konto svært enkelt er sikkerhetsspørsmålet. Hvis du har en hotmail.com kontoen du ikke trenger å svare på mange andre spørsmål for å tilbakestille passord hvis du ikke har en alternativ e-postadresse oppgitt. Bare gjør tryggleiksspørsmålet virkelig vanskelig å gjette, og du er trygg. For alle som ikke tror meg på hvor enkelt hotmail.com-adresse er å hacke, opprette en konto med. Com ending (example@hotmail.com) uten alternativ e-postadresse og et lett å gjette sikkerhetsspørsmålet. Gå å tilbakestille passordet ditt, og du ville bli overrasket.
|
| |||
| |||
| Hvis han forteller deg dette via e-post klikker du bare blokkere avsenderen eller noe sånt ... Ikke vær redd, han skrånende hack deg med mindre han vet passordet bare tilbakestille alle passordene som sagt, må du sørge for det er ikke noe som kan være lett å gjette. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Veldig sant utsagn. Kayl håper jeg sikkerhetsspørsmålet er ikke "hvor har jeg oppgradere skolen?" |
|
| |||
| |||
| Yeh er det mulig, og mye av datamaskinen whizzes vil vite hvordan du gjør dette Pluss det er programmer du kan laste ned for å bidra til å hacke en konto! Best ting å gjøre, er å endre passordet til noe virkelig vanskelig, men også noe du vil huske! Og ikke bruk samme passord for alle kontoer! Det er ikke goo. |
|
| |||
| |||
| Visste dere sjekke datoen for det opprinnelige innlegget? Jeg tror han har løst det nå |