![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, jeg for nylig hentede Thunderbird, og jeg vil have min hotmail indbakke om der Jeg hader webbaserede mail-indbakker !!!!! Så mit problem er jeg dont kende hvad hotmails IMAP indstillingerne, kan man så bare snakke mig igennem hvordan setup en ny konto på Thunderbird bruger min hotmail e-mail?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror ikke, Hotmail understøtter bruger en tredjepart e-mail-klient længere.
| |||
| |||
| tyr ... Thats hvorfor, da jeg forsøgte udsigter det sagde Hotmail tillader ikke længere Acess gennem Outlook, jeg gjorde ikke indse det var slet ingen ..... at stinker. Er det værd at få en popup støtte email af hensyn til at bruge Thunderbird i stedet for at blive webbased? |
|
| |||
| |||
| Jeg kender dit indlæg er et par år gamle, men hvis du stadig er interesseret i at oprette Thunderbird for Hotmail, vejledningen er på følgende link -- http://kb.mozillazine.org/Hotmail |
|
| |||
| |||
| Thanks, men sorteret det på andre måder nu. Windows Live blev frigivet omkring det tidspunkt, som jeg meget foretrukket at Windows Mail og Outlook. Jeg mener, selv om det stadig er umuligt at modtage Hotmail-beskeder på din telefon som Windows stadig nægter at enten bruge IMAP eller POP3? Det er, naturligvis, uden at bruge en anden "indsamler" konto, der understøtter IMAP eller POP3?
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Outlook understøtter Hotmail nu med et stik addon, jeg tror du kan indstille den til at arbejde med mobile såvel. selv om du bruger Windows Live, plejede jeg at bruge det, men er flyttet til Outlook og finde det lettere, men heyy, Thats just me |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp! Jeg kan ikke logge ind på min hotmail. | tolet | E-mail, VoIP og IM Discussion | 11 | 28 januar 2009 15:35 |
| Hotmail | dragonsse | E-mail, VoIP og IM Discussion | 8 | 23 november 2008 04:29 |
| Hotmail Sendt til Nokia E71 | whitson | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 5 oktober 2008 11:46 |
| Hotmail efter instaling AVG 8.0 | mpenney | Webbrowsere & FTP Klienter | 8 | 14 april 2008 05:30 |
| Blackberry POP3 Email Setup / Push | Felicia | Laptops, Mobiles & PDA'er | 9 | 24 oktober 2007 01:52 |
| Thread Tools | |
| |