![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, i äskettäin ladannut thunderbird ja haluan hotmail postilaatikossasi siellä Inhoan verkkopohjaista mail sähköpostilaatikoitaan !!!!! Joten minun ongelmani on i dont tiedä, mitä hotmails IMAP-asetukset, voisi joku ystävällisesti vain puhua minulle, miten to setup uusi tili thunderbird käyttäen hotmail sähköpostin?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En usko Hotmail kannattaa käyttää kolmannen osapuolen sähköpostiohjelma enää.
| |||
| |||
| sonni ... thats miksi, kun olen yrittänyt näkymät sanottavan Hotmail ei enää salli acess kautta Outlook, I didnt ymmärrettävä, se ei ollenkaan ..... että on perseestä. Onko se sen arvoista saada pop tukemalla sähköpostia vuoksi käyttää thunderbird sijaan, että webbased? |
|
| |||
| |||
| Tiedän blogitekstiisi on pari vuotta vanha, mutta jos olet edelleen kiinnostunut perustamalla Thunderbird varten Hotmail, ohjeet ovat seuraavat linkki -- http://kb.mozillazine.org/Hotmail |
|
| |||
| |||
| Kiitos, mutta LAJITTELE se muilla tavoin nyt. Windows Live julkaistiin noin, että aika, jonka olen paljon mieluummin Windows Mail ja Outlook. Uskon, vaikka se on vielä mahdotonta saada hotmail viestejä puhelinta Windows edelleen kieltäytyä käyttää joko IMAP-tai POP3? Tämä on luonnollisesti, ilman toista "keräilijällä" huomioon, että tukee IMAP-tai POP3?
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| näkymiä tukee hotmail nyt liitintenhallinnan addon, uskon, voit asettaa sen toimimaan liikkuvan hyvin. vaikka käytät Windows Live-, i-kirjain käytetty käyttää sitä, mutta on muuttanut näkymät ja helpommin, mutta Heyy, thats just me |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Help! En voi kirjautua sisään minun hotmail. | tolet | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 11 | 28th Jan 2009 15:35 |
| Hotmail | dragonsse | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 8 | 23. marraskuu 2008 04:29 |
| Hotmail Lähetetyt Nokia E71 | whitson | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 5. Lokakuu 2008 11:46 |
| Hotmail jälkeen instaling AVG 8.0 | mpenney | Web-selaimet ja FTP Clients | 8 | 14th Apr 2008 05:30 |
| Blackberry POP3 Email Setup / Push | Felicia | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 9 | 24. lokakuu 2007 01:52 |
| Thread Tools | |
| |