![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, ik heb onlangs gedownload thunderbird en ik wil mijn hotmail inbox op daar Ik haat webgebaseerde e-mail Postvakken !!!!! Dus mijn probleem is i dont know what hotmails IMAP instellingen zijn, kan iemand alsjeblieft gewoon praten me door hoe je een nieuwe account op thunderbird mijn hotmail e-mail?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk niet dat Hotmail ondersteunt met behulp van een derde partij email client meer.
| |||
| |||
| stier ... thats waarom toen ik probeerde vooruitzichten zeggen Hotmail niet langer toegestaan acess via Outlook, I didnt realiseren was het helemaal geen ..... dat is klote. Is het de moeite waard om een pop ondersteuning van e-mail voor het belang van het gebruik van Thunderbird in plaats van online? |
|
| |||
| |||
| Ik weet dat je na een paar jaar oud, maar als je nog steeds geïnteresseerd in het opzetten van Thunderbird voor Hotmail, de instructies op de volgende link -- http://kb.mozillazine.org/Hotmail |
|
| |||
| |||
| Bedankt, maar gesorteerd zij op andere manieren nu. Windows Live is vrijgegeven rond die tijd dat ik veel liever bij Windows Mail en Outlook. Ik geloof al is het nog steeds onmogelijk om Hotmail-berichten ontvangen op je telefoon als Windows nog steeds weigeren te gebruiken of IMAP-of POP3? Dat is, uiteraard, zonder gebruik te maken van een tweede "verzamelaar" gehouden dat ondersteunt IMAP-of POP3?
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Outlook ondersteunt hotmail nu met een connector addon, ik denk dat u kunt instellen om te werken met mobiele goed. hoewel u met Windows Live, i die wordt gebruikt om het te gebruiken, maar zijn verhuisd naar Outlook en makkelijker, maar heyy, thats just me |