![]() |
|
| |||
| |||
| Ok, jeg nylig nedlastede Thunderbird og jeg ønsker meg hotmail innboksen på det jeg hater webbasert mail innboksene !!!!! Så problemet mitt er jeg dont vite hva hotmails IMAP-innstillingene, kan noen vennligst snakke meg gjennom hvordan oppsett en ny konto på Thunderbird bruker min hotmail e-post? Takk, Ollie. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror ikke Hotmail støtter bruk av en tredjeparts e-postklient lenger.
| |||
| |||
| oksen ... dvs hvorfor når jeg prøvde outlook det sagt Hotmail tillater ikke lenger acess gjennom Outlook, jeg gjorde ikke innse det var ingen i det hele tatt ..... som suger. Er det verdt å få en popup som støtter e-post for skyld bruker Thunderbird i stedet for å være webbased? |
|
| |||
| |||
| Jeg vet at innlegget er et par år, men hvis du fremdeles er interessert i å sette opp Thunderbird for Hotmail, instruksjonene finner du på følgende link -- http://kb.mozillazine.org/Hotmail |
|
| |||
| |||
| Takk, men sorteres det på andre måter nå. Windows Live kom rundt den tiden som jeg mye heller Windows Mail og Outlook. Jeg tror at om det fortsatt er umulig å få hotmail meldinger på telefonen som Windows fortsatt nekter å bruke enten IMAP eller POP3? Det er, naturligvis, uten bruk av andre "Collector" konto som støtter IMAP og POP3?
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Outlook støtter Hotmail nå med en kopling addon tror jeg du kan konfigurere den til å fungere med mobilen også. selv om du bruker Windows Live, jeg pleide å bruke den, men har flyttet til Outlook, og at det er enklere, men heyy, dvs bare meg |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp! Jeg kan ikke logge på min hotmail. | tolet | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 11 | 28 januar 2009 15:35 |
| Hotmail | dragonsse | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 8 | 23 nov 2008 04:29 |
| Hotmail Sendt til Nokia E71 | Whitson | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 5 okt 2008 11:46 |
| Hotmail etter instaling AVG 8.0 | mpenney | Nettlesere & FTP Clients | 8 | 14 april 2008 05:30 |
| Blackberry POP3 Email Setup / Push | Felicia | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 9 | 24 oktober 2007 01:52 |
| Thread Tools | |
| |