![]() |
|
| |||
| |||
| Ok, jag nyligen hämtat thunderbird och jag vill ha min hotmail inkorg där jag hatar webbaserad mail inkorgar !!!!! Så mitt problem är jag vet inte vad hotmails IMAP inställningar, kan någon snälla bara tala mig hur till setup ett nytt konto på thunderbird använder min hotmail e-post? Tack, Ollie. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag tror inte Hotmail stödjer med hjälp av en tredje part som e-postklient längre.
| |||
| |||
| tjur ... Därför när jag försökt utsikterna sade Hotmail inte längre tillåter acess via Outlook, I didnt inse det var inte alls ..... det suger. Är det värt att få en pop stöder e-post för den skull använda Thunderbird i stället för att webbaserat? |
|
| |||
| |||
| Jag vet att ditt inlägg är ett par år gammal, men om du fortfarande är intresserade av att starta Thunderbird för Hotmail, instruktionerna på följande länk -- http://kb.mozillazine.org/Hotmail |
|
| |||
| |||
| Tack, men sorteras det på andra ställen nu. Windows Live släpptes runt den tiden som jag mycket hellre till Windows Mail och Outlook. Jag tror dock det är fortfarande omöjligt att ta emot Hotmail-meddelanden på telefonen som Windows fortfarande vägrar använda antingen IMAP eller POP3? Det är, naturligtvis, utan att använda en andra "uppsamlare"-konto som stöder IMAP eller POP3?
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Outlook stöder hotmail nu med kontakten addon, jag tror att ni kan ställa upp att arbeta med mobil också. även om du använder Windows Live, jag använde det, men har flyttat till Outlook och få det lättare, men heyy, thats just mig |