![]() |
|
| |||
| |||
| På min laptop, bruger IE, Hotmail giver mig et valg af uploade filer eller billeder at vedhæfte, størrelsen af billeder og uploader dem quickly.On min laptop, bruger Mozilla, Hotmail giver ingen valgmuligheder, når jeg ønsker at knytte et objekt, og tager for evigt at uploade et enkelt billede, selv om de synes ret size.The Hotmail-versionen på den bærbare computer, er den aktuelle version.Help meget værdsat. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Måske Hotmail site kun virker med Internet Explorer. Personligt Jeg bruger Windows Live Mail, og det giver dig mulighed for at uploade billeder, og det er langt hurtigere og mere lydhøre derefter webbaseret mail. Det er også ophold perfekt synkroniseret, når de anvendes på mere end én computer til den samme e-mail-konto.
|
| |||
| |||
| Tak for det, jeg kan lide den "fejl i screen'-I næsten har det hele fra hinanden! Hvordan er det gjort så? |
|
| |||
| |||
| En anden bid ... lol. Citat:
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Nej, 'bug'! Jeg tæller ikke mig selv alt for godtroende, men jeg var havde! |
|
| |||
| |||
| Ahh ja. Det er derimod glimrende, hvis jeg må sige det selv. Det er bare et billede virkelig: ![]() ![]() Der avl.
|
| |||
| |||
| Så hvordan vil du uddanne dem til at flytte sammen? they're gør mig kløe! |
|
| |||
| |||
| Ahh, du sidder der med musen og de følger den. Et par timer senere de får hænge af det.