![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minun laptop käyttäen IE, Hotmail antaa minulle mahdollisuuden valita ladata tiedostoja tai kuvia liittää, muuttaa kuvia ja lisätty niitä quickly.On oma kannettava tietokone, Mozilla-, Hotmail ei tarjoa mitään vaihtoehtoja, kun haluat liittää kohteen, ja kestää ikuisesti lähettää yhden kuvan, vaikka ne näkyvät oikealla size.The Hotmail version kannettava on nykyinen version.Help suuressa arvossa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ehkä Hotmail sivusto toimii vain Internet Explorer. Henkilökohtaisesti voin käyttää Windows Live Mail, ja joka antaa sinulle mahdollisuuden ladata kuvia, ja se on paljon nopeampi ja nopeasti reagoiva sitten verkkopohjaista sähköpostia. Se myös pysyy täysin synkronoitu, kun sitä käytetään enemmän kuin yksi tietokone sama sähköpostitilille.
|
| |||
| |||
| Kiitos, että Pidän "virhe esiintyy screen'-I lähes oli kaiken lisäksi! Miten tuo on tehty sitten? |
|
| |||
| |||
| Toinen puremiin ... lol. Quote:
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Ei, "vika"! En laske itseäni liian herkkäuskoisia, mutta olin ollut! |
|
| |||
| |||
| Ahh kyllä. Se on varsin erinomaista, jos näin voi sanoa itseäni. Se on vain kuva todella: ![]() ![]() Ei jalostukseen.
|
| |||
| |||
| niin miten kouluttaa heitä liikkua yhdessä? they're tehdä minulle kutittaa! |
|
| |||
| |||
| Ahh, sinun istua siellä hiiren ja he seuraavat sitä. Pari tuntia myöhemmin he saavat riippua siitä.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Outlook Oudot Attachment. | hbk1984 | Office Suites & Applications | 0 | 17th Aug 2009 21:23 |
| Outlook 2003 - Allekirjoitus on lähettää liitetiedostoina | skillzfields | Office Suites & Applications | 0 | 31. toukokuuta 2009 01:44 |
| Lähetä kuva (t) vanhaa tavaraa teidän talo | PC WhizzKid | Off Topic Discussion | 0 | 1st Apr 2009 06:02 |
| Ei voi avata sähköpostin liitetiedoston. Just get gobblygook. | Brian Levy | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 1 | 29. Joulukuu 2008 05:02 |
| Ohje ota avata Excel Attachment | moggyjo | Office Suites & Applications | 4 | 9. Jul 2008 06:09 |
| Thread Tools | |
| |