![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Op mijn laptop, met behulp van IE, Hotmail geeft me een keuze van de bestanden uploaden of foto's te voegen, de grootte van de foto's en upload ze quickly.On mijn laptop, met behulp van Mozilla, Hotmail biedt geen opties als ik wil om een item, en duurt het een eeuwigheid om het uploaden van een enkele afbeelding, hoewel ze het recht size.The Hotmail-versie op de laptop is de huidige version.Help zeer gewaardeerd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Misschien is de Hotmail site werkt alleen met Internet Explorer. Persoonlijk gebruik ik Windows Live Mail, en dat geeft je de optie voor het uploaden van de foto's, en het is veel sneller en beter af dan de web-based mail. Tevens blijft perfect synchroon bij gebruik op meer dan een computer voor dezelfde e-mailaccount.
|
| |||
| |||
| Bedankt voor dat, ik hou van de 'bug in de screen'-ik had bijna alles van elkaar! Hoe is dat gebeurd dan? |
|
| |||
| |||
| Een ander bijt ... lol. Citaat:
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Nee, de 'bug'! I don't count me overdreven onnozel maar ik was had! |
|
| |||
| |||
| Ah ja. Het is nogal uitstekend als ik dat zo mag zeggen mezelf. Het is gewoon een beeld echt: ![]() ![]() Er fok.
|
| |||
| |||
| ja, hoe denkt u de trein te verplaatsen unisono? ze maakt me jeuken! |
|
| |||
| |||
| Ah, je zit daar met de muis en ze volgen. Een paar uur later krijgen ze de knie.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Outlook Attachment Weird. | hbk1984 | Office Suites & Toepassingen | 0 | 17 aug 2009 21:23 |
| Outlook 2003 - Ondertekening wordt verzonden als bijlage | skillzfields | Office Suites & Toepassingen | 0 | 31 mei 2009 01:44 |
| Upload uw foto ( 's) van uw oude spullen in uw huis | PC WhizzKid | Off Topic Discussie | 0 | De 1 april 2009 06:02 |
| Kan niet openen e-mailbijlage. Just get gobblygook. | Brian Levy | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | 29 dec 2008 05:02 |
| Help alstublieft te openen Excel Koppelingseisen | moggyjo | Office Suites & Toepassingen | 4 | De 9 juli 2008 06:09 |
| Thread Tools | |
| |