![]() |
|
| |||
| |||
| På min laptop, bruker IE, Hotmail gir meg et utvalg av laste opp filer eller bilder til å feste, endrer størrelsen på bilder og opplastinger dem quickly.On min laptop, bruker Mozilla, Hotmail gir ikke noe valg når jeg ønsker å legge et element, og tar alltid å laste opp ett bilde, selv om de dukker opp rett size.The Hotmail versjon på den bærbare datamaskinen er gjeldende version.Help mye verdsatt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kanskje Hotmail nettstedet fungerer bare med Internet Explorer. Personlig jeg bruke Windows Live Mail, og som gir deg muligheten til å laste opp bilder, og det er langt raskere og mer responsiv deretter webbasert e-post. Det også være perfekt synkronisert når det brukes på mer enn én datamaskin for samme e-postkonto.
|
| |||
| |||
| Takk for at jeg liker 'bug i screen' jeg nesten hadde alt bortsett! Hvordan er det gjort da? |
|
| |||
| |||
| En annen biter ... lol. Sitat:
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Nei, "bug"! Jeg kan ikke telle meg altfor godtroende, men jeg hadde! |
|
| |||
| |||
| Ahh ja. Det er ganske flott hvis jeg kan si det selv. Det er bare et bilde virkelig: ![]() ![]() Det avl.
|
| |||
| |||
| så hvordan kan du trene dem til å flytte unisont? de gjør meg klø! |
|
| |||
| |||
| Ahh, du sitte der med musa, og følger de den. Et par timer senere de får taket på det.